Hoi Mijn vriend en ik willen in mei 2 weekjes op vakantie. Maar waarheen? Wij vinden een combinatie van veel doen en zien en in de middag een uurtje of 2 op het strand liggen prettig. Maar veel doen en zien is het belangrijkst. We zijn een paar keer naar tenerife geweest(familie had daar een huis) en een keer naar turkije. Ik hou absoluut niet van all inclusive vakanties en kom alleen in een hotel om te slapen. Iemand een leuke suggestie?
Corfu, in Griekenland? Groot genoeg om één en ander te bekijken, maar ook heerlijke stranden en strandjes. Fijne heldere zee, die langzaam in loopt. Wij hebben daar heel wat gefrisbeed etc terwijl we meters in zee stonden, maar nog wel ondiep. Verder zijn de Ionische eilanden mooie groene eilanden.. Kefalonia schijnt ook érg mooi te zijn - maar daar ben ik zelf nog nooit geweest. Valt ook onder de Ionische eilandengroep.
Bedankt voor jullie reakties! Ik zal beide bestemmingen van het weekend eens uitgebreid bekijken samen met vriend. Misschien is het ook handig om wat boeken bij reisburo te halen als ze er al zijn.