Joran van der sloot gaat trouwen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by SeaShell, Jul 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

'Joran van der Sloot gaat trouwen'
    Joran van der Sloot is van plan om in het huwelijksbootje te stappen. Dat heeft zijn advocaat gezegd tegen de Peruaans nieuwssite Peru21.

Máximo Altez, de advocaat van Joran, gaf geen details over de aanstaande bruid of de huwelijksdatum, maar liet wel doorschemeren dat die datum waarschijnlijk wel dit jaar zal zijn.
    Tegenover RTL Nieuws wilde Altez het huwelijk bevestigen noch ontkennen 'vanwege privéredenen'. Wel gaf hij aan dat trouwen in de gevangenis wel mogelijk is, maar dan alleen via een huwelijksvoltrekking met meerdere stellen tegelijk.
    Joran van der Sloot zit sinds twee jaar in de Castro Castro gevangenis in Peru waar hij een gevangenisstraf van 28 jaar uitzit vanwege de moord op Stephany Flores. Vorig jaar beweerde een andere vrouw een kind te hebben van Joran, maar dat verhaal trok ze later weer in.

2. DLight

DLight Actief lid

Jun 22, 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Vreselijk! Nu kan hij straks gewoon niet uitgeleverd worden naar de VS want hii trouwt een Peruaanse grrrrr.
    Wens zijn bride to be veel sterkte.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Die vrouw is gestoord!!!

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Mja.. Op ieder potje past een deksel zeggen ze dan :cool: Maar krankzinnig is het wel.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Wie wil er nu met Joran trouwen? En wat heb je aan een getrouwd leven en een man die in de gevangens zit? En geen huwelijksnacht. ;)

6. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Mss ligt het aan mij maar zou het niet een plannetje zijn om zo niet te worden hoeven uitgeleverd?

Dus dat de dame in kwestie geld krijgt om het te trouwen?

Kan het natuurlijk mis hebben maar he het is Joran...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Er zijn altijd vrouwen die geilen [sorry voor dat woord] op zulke kerels die in de bak zitten. Ik snap dat dus echt niet.Sommige vrouwen zoeken zelfs contact met kinderverkrachters die in de bak zitten. Hoe gestoord ben je dan als vrouw zijnde?
    Misschien is dit inderdaad wel een of andere truc van Van der Sloot om uitlevering te voorkomen.

8. tulip

tulip Niet meer actief

jel, dat dacht ik dus ook: wie wil er nu met hem trouwen???

Hij verzint ze wel goed steeds zeg..

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Er zal idd wel iets achter zitten.

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik denk dat het een of ander vaag wijf is dat denkt dat hij haar zo speciaal zal vinden dat zij de enige is die bladiebladiebla en ze in haar verzinsels verstrikt zit en daarom met Joran wil trouwen. En voor Joran is dit DE kans om niet uitgeleverd te worden inderdaad. 1+1=...

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Eens.

12. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    ik denk dat er dan binnenkort weer een of ander akelig bericht over een moord binnenkomt op het nieuws... getver, wie wil er nou met hém een koppeltje vormen?

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ziek, maar je hoort het wel vaker, dat vrouwen een zwak hebben voor slechte mannen die in de gevangenis zitten. Dat is niet uniek.

Ik kan me er ook geen zak bij voorstellen, maar goed ....

Ik denk ook dat het misschien iets te maken heeft met uitlevering ...

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ook mijn eerste gedachte.
    Idd heb je er van die gekke vrouwen bijlopen die juist voor zo'n man gaan.

Gelukkig begrijpen wij dat niet. Dat betekend dat wij wel normaal denken

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Echt de prins op het witte paard...

16. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Wat een piepwijf die mij voor is. Daar gaat mijn droom die had kunnen uitkomen. Wie wil nou niet met Joran trouwen?! Boehoeoeee.

Echt een never ending storie he met die Joran in de Goot

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ja hij is ook echt de ideale schoonzoon ;)
    Mijn god die vrouw heeft echt een steekje los die met hem wil trouwen.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dames willen jullie niet zo negatief over mij praten

19. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ziek is hij toch al....
    dus tja waarom er niet ALLES aan doen om maar niet uitgeleverd te hoeven worden??

20. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Inderdaad er zijn zulke vrouwen, hij krijgt tientallen aanzoeken per jaar en geloof me hij is niet de enige ;) er zijn zat vrouwen die voor zulke mannen een zwak hebben...het mooie vind ik er nog van dat het meisje eerst een relatie had met een andere gedetineerde maar dat is over en nu gaat ze dus met Joran...dan gaan ze trouwen wanneer ze voldoende aanvraag hebben en vervolgens raakt ze zwanger, zij gelukkig en hij natuurlijk ook want dan hoeft hij niet meer u.s.a. waardoor hij misschien over 27 jaar weer vrij is.

Share This Page