Boos op de tegelzetter

Discussie in 'De lounge' gestart door Floddertje, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Mag ik hier even mijn frustratie van me afschrijven?

    We hebben drie dagen een tegelzetter over de vloer gehad om onze badkamer opnieuw te tegelen. Drie dagen heb ik geprobeerd me niet te storen aan zijn eindeloze geklets, zijn onmenselijk grote koffieconsumptie. En nee, toen meneer op dag twee rustig op onze wc ging zitten kakken met de deur open (!) heb ik daardoor ook mijn humeur niet laten verpesten.

    Maar nu heeft hij het te bont gemaakt! Hij is klaar, hij zou de loodgieter op de hoogte stellen dat alle sanitair weer aangesloten kon worden. De loodgieter zou vandaag om acht uur komen vertelde de tegelzetter gisteren.

    Ha, na drie dagen bij m'n ouders douchen en in de keuken tandenpoetsen keek ik er naar uit om vanmiddag eindelijk weer onder m'n eigen douche te staan, een wasje te kunnen draaien etc.

    Vanmorgen om acht uur... geen loodgieter. Om negen uur dat bedrijf gebeld. Waren ze daar helemaal niet op de hoogte dat de tegelzetter klaar was! Meneer had aangegeven wel een week nodig te hebben en dus is er bij het loodgietersbedrijf niemand beschikbaar om voor het weekend onze badkamer in orde te maken!

    En nu, nu ben ik dus echt heel boos! In gedachten heb ik de tegelzetter al de meest verschrikkelijke dingen aangedaan, maar behalve dat ik boos ben ben ik ook heel verdrietig dat ik dus nog vier dagen geen badkamer heb! Bah, bah, bah!
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    jeetje dat is wel heeel lullig

    eigenlijk is ie nog erg aso ook nog om met de deur open bij jullie te gaan kakken

    ik zou ook erg kwaad zijn

    hoop dat het snel wordt opgelost
     
  3. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jeetje wat een mafkees!
    [​IMG]
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh vreselijk dat soort mensen! ik weet hoe het is om zonder water te zitten en hoe zeer je je er dan op kunt verheugen weer lekker thuis te douchen. he bah meid! is er niet een andere loodgieter te vinden die nog een gaatje vrij heeft? meid, wat enorm balen!

    draai z'n nekkie in gedachten nog maar eens om hoor ;)
     
  5. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Met de deur open of dicht..ik vind dat je dat gewoon helemaal niet hoort te doen als je bij iemand aan het werk bent thuis! :confused:
    Laat m dat lekker ergens anders doen...Gatver! :-&

    Als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat er vreemde mannen van je toilet gebruik maken voor een grote boodschap :evil: Ook wij hebben bij het verbouwen van ons huis zulke lui over de vloer gehad. Wij waren gewoon aan het werk. Het was werkelijk waar een zwijnenstal op de wc als ik thuis kwam en ik heb ze er ook een keer op betrapt dat ze lekker op de bank koffie hebben zitten leuten terwijl ze niks in de woonkamer te zoeken hadden! (zand en vlekken op de bank, koffiepads/bekers in de gootsteen)
    Ze zouden 10 werkdagen nodig hebben, uiteindelijk zijn dit 6 weken geworden!

    Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf...misschien dat je dit ook kunt doen als je niet tevreden bent?
     
  6. wat een mafkees idd zeg, ergens gaan kakken met de deur open .... iekkkksssss
    k hoop dat je nog ergens anders een loodgieter vandaan kan halen zodat je toch voor het weekend eindelijk kunt genieten van je badkamer.

    Succes ermee

    Groetjes, Laura
     
  7. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    En toen liep jij de douche binnen en zat hij daar met zijn broek op zijn knien....YAK!
     
  8. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had direct zijn werkgever opgebeld om mijn beklag te doen.
    ik denk dat ik hem er ook uit had gegooid wanneer die op mijn toilet dit ging doen.
    je had eigenlijk een andere tegelzetter moeten vragen
    of is het een beun?

    wat betrefd het sanitair, kan je niet even googlen op een ander bedrijf? of desnoods een beun via mp?
     
  9. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ja, als je moet, dan moet je toch?
    Als je de deur dicht doet en je laat het schoon achter dan zie ik het probleem niet echt.
    Je kan het moeilijk ophouden.

    Linda
     
  10. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Tsja...een kleine boodschap is moelijk op te houden als je moet..maar een grote..
    Kom op zeg..moet ie maar niet zo veel koffie drinken ;)
     
  11. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Helemaal mee eens Linda!
     
  12. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Sommige mensen kunnen dat, maar ik kan dat niet hoor. Krijg ik ontzettende buikpijn!
    Linda
     
  13. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ok wanneer je moet dan moet je.. kan ik ook niet ohouden... maar met de deur open :confused: :(
     

Deel Deze Pagina