Magneet plakt op arm na vaccinatie

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door marais, 4 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.978
    6.044
    113
    Vrouw
    Kijk maar uit straks plak je nog aan die bus :roflmao:

Kukido vindt dit leuk.
  2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Nee, het is besmettelijk he, contact met iemand die gevaccineerd is is al genoeg. Aldus Viola Holt…

Mamafiets, Dubbelgeluk, Mapje en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Mapje

Mapje Niet meer actief

ik heb echt geluk dat ik nog niet overal aan blijf plakken. Ik heb veel gevaccineerden in mijn omgeving..

4. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb net mijn vaccinatie gehad. Ik kon niet wachten om te zien of ik ook magnetisch ben geworden.

Thuis aangekomen, meteen pleister er af gehaald en iets van metaal erop gezet. Het viel er meteen af. Nu weten we het zeker.

Maev, Mapje en Ella1988 vinden dit leuk.
  5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.292
    11.054
    113
    Gelukkig was je er niet zo gespannen over dat je een klam armpje had. Dan had je jezelf alsnog gek gemaakt.

bulakgirl en marais vinden dit leuk.
  6. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Hahah klopt. Maar ik kan echt wel het verschil voelen tussen iets wat plakken door zweet of iets wat blijft plakken door magnetisme.

En daarom snap ik mensen ook niet. De mensen die zulke video's hebben gemaakt om andere mensen voor de gek te houden, om bang te maken, die snap ik.
    De mensen die het uitproberen naar aanleiding van zulke video's en aangeven dat het bij hun ook blijft plakken, die snap ik niet. Je voelt het verschil toch wel lijkt mij. En deze mensen die delen dan ook hun video's van het is waar. Dit snap ik echt niet.
    Want mensen, hoe nuchter ook, kunnen toch gaan twijfelen. Heb het in mijn directe omgeving gezien.

7. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.713
    4.037
    113
    Overijssel
    Help! mijn auto zit aan mij vastgeplakt! Maar hee, heb nu wel 5G !!!:roflmao:

bosi333 en amdaa vinden dit leuk.
  8. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.702
    4.313
    113
    noord holland
    Mijn man is gisteravond gevaccineerd (ik in maart de 1e al)...uiteraard hebben we het ook meteen getest want het leek ons wel handig eigenlijk :roflmao:.....maar helaas :rolleyes:.

Cindy1977 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina