ik heb echt geluk dat ik nog niet overal aan blijf plakken. Ik heb veel gevaccineerden in mijn omgeving..
Nou, ik heb net mijn vaccinatie gehad. Ik kon niet wachten om te zien of ik ook magnetisch ben geworden. Thuis aangekomen, meteen pleister er af gehaald en iets van metaal erop gezet. Het viel er meteen af. Nu weten we het zeker.
Gelukkig was je er niet zo gespannen over dat je een klam armpje had. Dan had je jezelf alsnog gek gemaakt.
Hahah klopt. Maar ik kan echt wel het verschil voelen tussen iets wat plakken door zweet of iets wat blijft plakken door magnetisme. En daarom snap ik mensen ook niet. De mensen die zulke video's hebben gemaakt om andere mensen voor de gek te houden, om bang te maken, die snap ik. De mensen die het uitproberen naar aanleiding van zulke video's en aangeven dat het bij hun ook blijft plakken, die snap ik niet. Je voelt het verschil toch wel lijkt mij. En deze mensen die delen dan ook hun video's van het is waar. Dit snap ik echt niet. Want mensen, hoe nuchter ook, kunnen toch gaan twijfelen. Heb het in mijn directe omgeving gezien.
Mijn man is gisteravond gevaccineerd (ik in maart de 1e al)...uiteraard hebben we het ook meteen getest want het leek ons wel handig eigenlijk .....maar helaas .