Ik heb voor mijn zoontje een kerstpakje gekregen alleen is hij nog wel te groot.. Kleinere maat hebben ze hem helaas niet Hij mag eigenlijk niet gewassen worden (alleen met handwas) Het is van dat zachte stof wat zou er gebeuren als ik hem toch was in de machine? Krimpt hij dan of verpest ik heel de stof? En hoe zou het aflopen in de droger?
Wasmachine heb ik geen idee of je daar de stof mee verknald maar in de droger zou hij zeer waarschijnlijk wel wat krimpen!
ik neem aan dat je hem wil wassen in de hoop dat het wat kleiner wordt? ik denk dat ik weet wat voor stof het is en in de droger zou ik het niet doen... daar verpest je echt de stof mee, de wasmachine kan wel, gaat ie ook heel iets van krimpen, maar wordt de stof niet zo heel lelijk van. ik had namelijk een pietenpakje met het zelfde probleem.
Bedankt voor de reacties dames! De stof is een beetje velours denk ik.. Maar als ik hem op de handwas was, krimpt die dan nog wel? Het is namelijk de bedoeling dat hij krimpt maar de stof niet word verpest
Kun je hem niet gewoon een beetje innemen? Als er opstaat niet wassen staat dat er meestal niet voor niks. Zou zonde zijn als je het verprutst. Staat op de andere zijde van de waslabel niet welke materialen het zijn? IS nl wel wettelijk verplicht
op 30 graden zal er niet veel gebeuren als je hem niet te lang centruvisteerd (sorry geen idee hoe je het schrijft) moet het goed komen en zeer zeker niet in de droger