Zo vanmorgen vroeg om half 8 al naar het strand gereden...er stonden serieus nog maar 20 auto's geparkeerd..... Heerlijk gezwommen en met zand gespeeld kuilen gegraven...en rond half 12 weer lekker naar huis voor de drukte uch uche....heeeel de parkeerplaats stond dus al vol en er werd serieus ruzie gemaakt om ons parkeerplekje!! heerlijk om langs die lange rij met auto's te rijden die al zo lang in de file staan hahha leedvermaak!!
Jaloers.... Ik ga echt dood thuis...ik weet echt niet waar ik het moet zoeken! Het is 26 graden binnen en ik heb de lampen aan omdat ik het zo donker in huis heb. Ik laat zometeen het bad op de douche vollopen
Lekker je beetjes in een bak met koud water doet wonderen.... en gewoon niet teveel doen en veel drinken
de lampen aan maakt het alleen nog warmer vrees ik. hier is het ook donker, maar toch liever wat donkerder dan warm
Jawel, we hebben een prachtige tuin! Maar het was mij te warm buiten. Heb gewoon de hele dag binnen gezeten.
Ik ben blij dat ik op het heetst van de dag lekker aan het strand zat met mijn voetjes in het koele water. Beetje goed zoeken en er zijn genoeg plekken waar het niet druk is