In onze nieuwe woning wil ik graag een groene accentkleur op één muur in de woonkamer (overige muren zijn witte spack), maar welke kleur? In onze huidige woning hebben we Flexa Early Dew in de kinderkamer (zo leuk!!), maar die kleur is net iets te donker bij onze bruine hoekbank Ik heb al tig kleurkaartjes gehaald, maar het is het iedere keer net niet. Dan weer te Kermit de Kikker groen, dan weer te donker, etc. Heeft iemand een toffe kleurtip voor mij?
Wij hebben olijfgroen van flex volgens mij maar zou ook histor kunnen zijn. Een kleur die in de zomer lekker koel is en in de winter warm overkomt
Je zou kunnen kijken naar flexa energising moss, die is er in verschillende kleur intensiteiten, vind ik zelf heel mooi qua groenkleur
Wij hebben ook groen maar op de foto's verkleurd het :/ weet ook niet meer welke kleur het is. Ben er na 2 jaar nog steeds erg blij mee Edit: van flexa pure uit de river-serie, ik denk de mild river.
Leuke suggesties! Bedankt allemaal! Flexa Dazzling Spring lijkt me heel gaaf. Nu nog in de winkel zoeken naar een kleurkaartje of tester
Wij hebben nu kiezelgroen van flexa Hiervoor early dew, maar ik was er klaar mee. Kiezelgroen is veel lichter. https://www.google.nl/amp/s/nl.pinterest.com/amp/pin/539798705322662784/?source=images