Hoi allemaal, Ik heb net per ongeluk schrikdraad vast gepakt en een schok gekregen...ja erg stom ...maar nou vraag ik me af of dit kwaad kan? Heb al even gegoogeld maar kan er niets over vinden over zwanger en schrikdraad...iemand een idee? Vast bedankt!
Ik zou het eigenlijk niet weten. Als je je echt heel veel zorgen maakt kan je altijd even navraag bij je vk doen of gyn he.
Ik belde altijd gewoon het ziekenhuis voor vragen. Dan vroeg ik naar de verloskamers omdat daar in het weekend wel iemand was. Daar zijn altijd gyn. Je kan beter 1 keer te veel bellen dan te laat he meis. Nu maak je je alleen maar zorgen.
Kreeg de gyn.niet te pakken en heb de stoute schoenen aan getrokken de de verloskundige gebeld...deze gaf aan dat het inprincipe niet schadelijk is, omdat er meestal relatief weinig stroom op schrikdraad staat.of althans de schokken minder heftig zijn als die van een elec.tijdskabel....dus iets gerust gesteld ...bedankt voor je reactie nog mimi....en je had idd gelijk ik had eigenlijk meteen moeten bellen... Topic mag afgesloten worden....