Wat is er aan de hand?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Adri86, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adri86

Adri86 Lid

14 okt 2008
    11
    0
    0
    Hallo,

Ik ben op 25 aug. ongi geweest en op 10 sept. weer ongi geweest en heb daarna dus gemeenschap gehad op mijn vruchtbare dag(en).
    Heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld en vanaf dat moment heb ik nu steeds pijn in me onderbuik en 2 week geleden had ik toch zon ongi gevoel maar het kwam dus niet. Ook pijnlijke tepels, gevoelige borsten, heel erg moe, hoofdpijn en steeds het gevoel dat ik wel ongi ga worden. Ik moest op 8 oktober weer ongi worden, maar tot op heden nog niets...
    Als ik over mijn onderbuik wrijf, voel ik ook iets van een soort bal ofzo. Heb al 3x test gedaan maar helaas negatief
    Zal ik toch zwanger kunnen zijn?

Groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Adri,

als je test negatief is ben je zo goed al zeker niet zwanger. Je bent nu bijna een week overtijd dus dan zou ie wel positief moeten zijn.
    Waarschijnlijjk wordt je zeer binnenkort ongesteld.

Mirjam

3. Adri86

Adri86 Lid

14 okt 2008
    11
    0
    0
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb trouwens vanmiddag nog een testje gedaan samen met een vriendin van mij en we twijfelden allebei of er nu echt een streepje stond of niet.
    Als je hem op een bepaalde manier in het licht hield stond er dus een heel heel licht streepje.
    Is het verstandig om toch ff langs de Ha te gaan?

Deel Deze Pagina