Ik verf elke ± 8 weken mijn haar. Ik vind mezelf nog te jong om mijn grijze haren te laten zien Mijn haarkleur is op dit moment beste donker maar ik wil het meer richting mijn eigen kleur laten verven zodat ik ipv elke 8 weken mss elke 12 weken kan kleuren. Maar nu net erachter gekomen dat ik zwanger ben, als ik Google lees ik allerlei tegenstrijdige berichten over een onderzoek uit 1994 dat het schadelijk voor je zou zijn, maar goed dat is dus 22 jaar geleden. Andere zeggen weer dat het geen kwaad kan, als je maar niet de thuiskleuring doet maar gewoon bij de kapper. Mijn dilemma op dit moment is dat het eigenlijk weer nodig is om te kleuren. Maar ik weet niet of ik er goed aan doe? Of zou ik voor de andere weg kiezen en niet verven maar alleen een kleurspoeling nemen?
Je kunt gewoon je haar verven hoor. Heb t in mn vorige zw.schap gedaan en deze keer weer. Kan geen kwaad.
Vk zei tegen mij: laat je maar lekker verwennen, en verf je haren maar. Zolang je het niet iedere dag doet kan het geen kwaad!
Dank je voor jullie reacties! Ik moet ook niet googlen hé? 5 klikken verder en je bent levensgevaarlijk bezig.... Ik ga lekker een afspraak maken bij de kapper
Aangezien er niet genoeg over bekend is kan men het beter laten, zeker in het eerste kwartaal. Ik woon in Duitsland en mij werd het zowel door arts als kapper afgeraden. De kans dat er iets mis gaat met je kindje is minimaal, dus er zijn genoeg voorbeelden te noemen van mensen die het wel hebben gedaan en waarbij er niks aan de hand was... ik neem zelf dat hele kleine risico liever niet dus ik heb een prachtige uitgroei het is inmiddels zo ver uitgegroeid dat het er uit ziet als een dye dip, super hip haha
Mij werd door mijn oude arts afgeraden te bleken/blonderen in begin van de zwangerschap ivm de dampen die je kan inademen. Voor rest kleur mijn haar ook en debk niet zoveel kwaad kan
Ik ga niet meer googlen, beloofd Normaal gesproken doe ik eigenlijk alleen beetje de uitgroei kleuren, dus ik denk dat de damp daarvan ook niet schrikbarend hoog is. Ik blijf sowieso ver weg van de blondeersel. Ooit 1 keer gedaan was geen succes, ik leek wel een alien