Hallo! je ziet ze in elk souvenierwinkeltje, magneten van de plaats waar je bent / geweest bent! Zijn er nog mensen die deze "verzamelen" voor op de koelkast? zoja, van waar heb je er al?
Ik spaar ze ook! Hier hangt: -Wenen -toverland -boston -Parijs -Schotland -efteling -beekse bergen -texel -foto-magneten van de kinderen
Wij nemen ze ook mee uit elk land/stad waar we geweest zijn. Hebben er inmiddels zoveel dat ik (eigenlijk de kinderen) een beetje afwisselen.
Niet voor op de koelkast, want die is ingebouwd en daar blijft geen magneet op plakken dus Maar wij hebben een magnetisch deel op de tussendeur naar de bijkeuken en daar zitten onze vakantiemagneten op. Wij zijn er 2 jaar geleden mee begonnen toen we in Chamonix hele leuke zagen met een vintage plaatje. Daarna zijn we de collectie gaan uitbreiden door elke vakantie op zoek te gaan naar een mooie. Helaas vind je niet altijd een aparte, hippe variant en dus er zitten ook minder hippe tussen. En als we echt alleen maar hele lelijke tegenkomen dan slaan we over. We hebben nu Chamonix dus, Gardameer, Velden am Worthersee, Tenerife, Madrid, Parijs, New York, San Francisco (daar was man alleen voor zijn werk maar zijn we ook ooit samen geweest dus dat mocht ) en 2 weken geleden hebben we er Wenen aan toegevoegd. Maar welke heb je zelf al?
Wij kopen in elk land waar we zijn de meest afzichtelijke magneet die we kunnen vinden en die plakken we bij thuiskomst op de koelkast! Het is zo leuk om herinneringen op te halen aan de vakantie zelf, maar ook aan het uitzoeken van die lelijke krengen, want dat gaat geheid gepaard met de slappe lach
Mijn dochter spaart magneten van vakantiebestemmingen en dagjes uit. Ze hangen op 2 metalen balken op haar kamer. Haar collectie varieert van Praag, Las Vegas, New York, Rome, Praag, de Alpen, Disney parken tot Amsterdam, Valkenburg , allerlei pretparken in Nederland. Alleen Malta ontbreekt, alle andere bestemmingen is ze van jongs af aan al ijverig op zoek gegaan. Ze neemt er altijd 1 mee, ook als ze ergens al eerder is geweest. We hebben veel met haar gereisd de eerste 9 jaar, dus ze heeft er wel een stuk of 60 hangen.
Hier ook magneetjes uit elke stad/land waar we zijn geweest. Zijn er inmiddels te veel om allemaal erop te hebben.
Hier neemt zoonlief voor ons maar ook voor opa oma ooms tantes etc een magneet mee. Elk jaar dus stuk of 15 en iedereen vind het gelukkig leuk hihi
Wij nemen er ook altijd 1 mee van vakantie In de keuken zit nu een inbouwkoelkast, dus zijn ze weggestopt op de koelkast in de garage. Ik wil graag een memobord in de keuken en dan komen ze weer prachtig, vol in het zicht, te hangen
Ik heb alles weggegooid omdat we inbouw hebben inmiddels. Ik heb er 2 bewaard die ik ooit zelf meegenomen heb uit Cambodja en Vietnam
Mijn ouders hebben een souvenirwc, waar iedereen van elke bestemming iets meeneemt. Een magneetje, beeldje, tegeltje oid. Ziet er erg gezellig uit zo allemaal bij elkaar en ik ben blij dat ik het niet hoef schoon te houden
Hier ook! Mijn ouders nemen ook altijd een magneet mee voor ons als zij op vakantie zijn geweest. We zijn er 2 jaar terug mee begonnen. Hangt nu oa: Wildslands Zoo, Mickey, Europapark, Dierenpark Amersfoort, Burgers, Apenheul, Praag, Curacao, Tenerife, Berlijn en een magneet van Belgische bieren (vriendenvakantie van mn man in de Ardennen haha)