Ik kwam dit anti-knoeibakje tegen op facebook en het lijkt me wel een handig ding voor mijn zoon en mijn zeer slordige jongste dochter . Heeft iemand ervaring ermee? Werkt het een beetje of is het gewoon een grappige gadget, waarbij uiteindelijk toch alles op de grond belandt?
Bij puur onhandigheid bij lopen met een bakje werkt het wel, maar bij laten vallen en bv gooien natuurlijk niet.
Geen idee of het werkt. Jaren terug waren die te zien bij Tell Sell oid. Ik kwam ze laatst ook op AliExpress tegen.
Wij hebben zulke bakjes. Het werkt wel bij kinderen die een bakje scheef houden. Bij gooien en smijten werkt het inderdaad niet.
Ik heb er eens om gevraagd bij de plaatselijke babywinkel. Ze hadden ze wel ooit in het assortiment maar zijn er toen uit gegaan omdat bij het draai mechanisme ofzo eigenlijk nooit goed schoon werd. Mijn dochter heeft gewoon een bakje van nuby met een dekseltje erop waar ze haar hand in kan steken
Bedankt voor de reacties. Als ik het zo lees, denk ik dat het alleen praktisch is voor een bakje chips, rozijntjes of andere droge etenswaren. En dan alleen als mijn kind er niet mee gooit, maar hooguit er wat mee wiebelt. Dus dan vind ik het de moeite niet, vooral omdat het dan weer ruimte inneemt in de kast. Ik heb het filmpje van radar opgezocht en daar deden ze ook yoghurt erin. Werkte inderdaad voor geen meter. En er werd aan kinderen de instructie gegeven om te gooien en dat probeer ik mijn zoon juist af te leren. Maar nu doet hij dat nog wel, dus heeft dat ding geen meerwaarde denk ik. Jammer, het leek zo handig
Heb je geprobeerd om zuignaps onder een bakje te maken en die op tafel/ kinderstoel te plakken.. dit krijgt hij er misschien minder snel afgetrokken en blijft dan gewoon staan. Heb ik op Pinterest gezien. Misschien is dat iets?
Maar hoort het knoeien niet gewoon bij de ontwikkeling van een kind? Dit is toch net zoiets als je kind op jonge leeftijd uit een gewone beker laten drinken ipv tuitbeker of een baby die zijn bordje op de grond gooit om te zien wat de gevolgen zijn?