Magnetische ramenwasser

Discussie in 'De lounge' gestart door Olympia, 14 mei 2025 om 19:13.

1. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.044
    1.673
    113
    Vrouw
    Op zoek naar tips!

Wij hebben enkele ramen die van buiten slecht bereikbaar zijn en dus moeilijk schoon te maken.
    Nu zijn ze met bouwwerkzaamheden bezig bij ons in de buurt, waardoor de ramen nog sneller stoffig en viezig worden.

Pas herinnerde ik me opeens dat er van die magnetische ramenwissers bestaan, waarmee je via de binnenkant ook de buitenkant van je raam kan wassen. Ik ben even gaan googelen, maar ik zie een grote prijsrange en ook slechte reviews.
    Ik ben dus benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met zo’n ding en of je tevreden bent. En in het laatste geval hoor ik graag waar je ‘m vandaan hebt :D

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.659
    8.780
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb er eentje, via Bol.com. Maar eigenlijk niet echt, of echt niet tevreden. Maar ik heb geen enkelglas, dat zal vast en zeker uitmaken.
    Ik heb de dakkapel en opbouw ermee gedaan, en samen gedaan. Die magneet is echt super sterk, die krijg ik zelf amper uit elkaar getrokken. En om mn wisser via het raam aan de zijkant, bij de andere kant van het raak te krijgen, was ook echt een dingetje ivm het touw wat je dan aan je andere arm bevestigd hebt. Je moet er ook even je slag in vinden hoe het nou precies werkt.
    Maargoed, ik dacht, toen ik klaar was, dat het redelijk goed gegaan was, opgeknapt waren ze sowieso snel na jaren niet zemen daar:roflmao: Maar de volgende morgen was het toch iets minder bevredigend. Echt elke slag op elke hoogte zag ik. Ik heb het dus nog maar 1 keer gedaan en heb nu al geen zin om er nog een keer moeite voor te doen.

Maar, ik weet dat ze ze bij ons op school ook gebruiken voor sommige ramen, en die conciërge is wel tevreden.
    Ik zou het denk toch zelf gaan ondervinden.

Deel Deze Pagina