feestdagen werken bij een benzinepomp

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi hoi,

Morgen ga ik van start bij de bp. Dit is een 24uurspomp. Ik ben daar aangenomen voor 3 nachtdiensten per week.

Heb dr erg zin in.

Maar wat ik me afvroeg is hoe t zit met de feestdagen? Bijvoorbeeld: zijn ze met nieuwjaarsnacht ook open? Wil dan eigenlijk wel heel graag met mn gezinnetje zijn.

Iemand enig idee?

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb geen idee, maar pompen zijn op nieuwjaarsnacht natuurlijk ook open. Heb je dat dan niet gevraagd tijdens de sollicitatie?

Het kan dus zomaar zijn dat je dan idd moet werken.

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Toen ik bij BP werkte op een 24uurs pomp waren ze idd ook met de feestdagen 24 uur open. Maar bij ons ging dat in overleg, er was altijd wel iemand die dan wilde werken ivm extra toeslag ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vaak worden de feestdagen verdeeld, dus als jij bijv met kerst zou werken, dan werk je niet op nieuwjaarsavond. Maar dat verschilt natuurlijk ;)

5. Rono

Rono Niet meer actief

Kerst enzo maakt me niks uit eigenlijk, maar oudjaarsavond enzo toch wel. Wil graag het neiuwe jaar inluiden met mn gezin.

Agh er werken inc mij 19 mensen op t station. Zal toch wel 1 zijn die dan graag wilt werken.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja en anders om de beurt he.... de meeste willen denk ik wel met familie samen zijn. in de zorg was het gewoon om en om. niks aan te doen helaas

Deel Deze Pagina