Okay,ben er nog niet helemaal,maar voel me vandaag goed genoeg om eerst maar eens even 2 mensen door te laten. Die mogen me een zo recent mogelijke foto sturen (kan eventueel ook mijn email geven)het liefst waar je in het geheel opstaat..heb je dat niet, gaat het ook wel met een hoofd-foto..maar werkt wat lastiger. Je moet er wel alleen opstaan! *zet deur open*
Ik weet niet hoe ik een foto naar je kan sturen via hier! Zou ik je mailadres mogen? Mag via privé bericht hoor
ik wil dit ook een keer!! ik wacht rustig af tot je weer een keer zin en tijd hebt om te magnetiseren...
Sorry sorry het gaat pas sinds een week beter eigenlijk. Gewoon 8 weken mee gelopen! Momenteel gebeurd er veel in ons leventje, zoals sommigen misschien nog weten hebben we veel achter de rug en zijn wij inmiddels al drie jaar thuisloos (gelukkig niet dakloos!) Op dit moment worden wij zelfs geholpen door de SP en is er veel contact met wethouders, burgemeester etc. Hopelijk duurt het niet lang meer tot we een eigen plek hebben..Dit maakt veel emoties los..het is de hoogste tijd. Ik hoop ook gauw weer wat te kunnen doen hier, want doe het graag. Als het er bij in schiet komt dat dus door onze situatie !
Jeetje meid, wat een situatie zeg. Ik snap het helemaal en wens dat het geluk jullie kant op komt. Ik zat afgelopen week in een diep dal en voelde mij hopeloos. Vandaar dat ik stiekem hoopte. Heel veel sterkte gewenst meis veel liefs.
Heeft lang geduurd! Ik heb gisteren te horen gekregen dat we een woning krijgen(zie mijn topic in de lounge : een begin..van een nieuw begin) Voorlopig zal ik dus niet magnetiseren! Druk met de verhuizing en een enorme emotionele ontlading van mijn dochters en mij..ik verwacht dat het wel even duurt totdat hier weer ruimte voor is!
Wat een heerlijk nieuws om te lezen! Neem lekker de tijd voor jezelf, je meiden en de verhuizing, dat magnetiseren komt daarna wel een x!