Hoi AllWoman, Sorry als ik je topic verpest Je hebt al een hele poos geleden gemagnetiseerd voor me. Je hebt mij toen advies aangedragen en dan zou ik snel zwanger raken Heb naar je geluisterd enne het resultaat is 32 weken en 3 dagen zwanger vandaag. Nog bedankt voor toen!!
Wauw!! dat is een hele mooie magnetisering!! Ik heb mooi abbo dus hopelijk zit ik er ook een keer bij Ik ben namelijk ook wel erg benieuwd
Heftige buikgriep die maar niet weg wil gaan en de jongste die erg veel last heeft van de spanningen wbt Sinterklaas..dus niet handig. Heb nu een uurtje over,ben niet fit genoeg om te magnetiseren,maar misschien vind iemand het leuk om zijn foto te laten lezen?(van een totaal foto krijg ik de meeste info) Dus even zonder magnetiseren! Eerst 1 persoon graag..kijk ik daarna of ik nog tijd over heb.
Ook nog eens via deze weg hartstikke bedankt voor deze ervaring. Je hebt een bijzondere gave en ik vind het erg mooi dat je dit voor andere mensen doet. Liefs Fruity
En weer..iemand behoefte om zijn foto te laten lezen? Even geen magnetiseren erbij ivm met mijn gezondheid. Readings geven is niet mijn bedoeling nu,maar geef even aan of je er bezwaar tegen hebt of er eventueel wat meer info bij komt. Laten we zeggen..... 3 mensen. *zet deur open*