Nogmaals, kun jij niks aan doen Maar ik vind het wel een fout van zp. En ook gek van nu kreeg ik hem wel binnen een paar minuten :s Kun je niet gewoon een wachtlijst maken
Nouuuuu waarom doet die mail het niet goed!! Krijg telkens pas laat die mail binnen, grrrr Ik wacht af op je volgende keer weer af, zal vast een keer op tijd zijn toch, haha!
Hi allwoman, Ik hoop dat je bent opgeknapt! Ik hou het elke dag in de gaten of je weer wat hebt geplaatst
Ik ben er nog, ik ben er nog! Ben voor de derde keer ziek geweest dit weekend..het schiet niet op! Nu weer druk met van alles en laatste dagen school voor de kinderen..geen idee wanneer het gaat lukken. Leve de december maand
Ik neem een abbo, allwoman! Ik kan wel wat "hulp" gebruiken. Ik leg zelf wel eens kaarten voor mezelf maar ik kom er nu even niet meer uit. Doe rustig aan, we lezen het vanzelf wel! Vind het sowieso al geweldig dat je dit doet!
lijkt me ook interessant ik heb ook wel interesse, ik ga nu even alles teruglezen en zo heb ik ook direct een abbo ik pendel wel en probeer het kaartlezen te begrijpen maar dat is nog wat moeilijk en zeker om dit voor jezelf te doen