Hoi, heeft iemand ervaring met een magnetiseur ivm slapen. Dochter 14 gemiddeld 2/8 wakker....... Wil dit wel gaan proberen maar weet niet bij wie.
Ja, ik heb ervaring en ben groot fan! Voor mijn dochter heeft het enorm geholpen! Ik weet niet waar je woont?
Oh super wat is je ervaring. In woon in Gelderland maar bereidt om verder te rijden, mag ik weten wie het is? Deed jij het ook voor slapen?
De magnetiseur waar ik ben geweest woont in Gemert, in Brabant. Als je echt interesse hebt, zal ik naam en nummer wel via een pb sturen! Ik ben daar geweest vanwege onrust bij mijn dochter, toen +/- 9 weken. Ze had vooral moeite met inslapen, alsof ze zich niet aan de slaap durfde over te geven en veel onrust in haar lijfje.. Ben bij de magnetiseur geweest op advies van een vriendin, bij wie het voor haar huilbaby ook enorm heeft geholpen. Ik ben er twee keer een half uurtje geweest en ze is er zo veel relaxter van geworden, echt zo'n verschil. Ik ben er naar toe gegaan met de gedachte: 'baat het niet, dan schaadt het niet'...
Oke klinkt goed , als je mij zou willen pb heel fijn. Ik heb een doorslaap probleem , en overdag en ook te vroeg, kortom echt een moeijke slaper heel onrustig.
Jaa ik woon in gemert en ken de magnetiseur!! Man wat werkt dat. Heb zelf enkele sessies gehad. Heftig maar top
Hij raakt je niet aan maar houdt handen op bepaalde plekken waardoor je echt dee energie voelt lopen. Hij haalt blokkades id energiebanen weg. Ik ben erg nuchter van aard maar dit voel je zo goed. Als hij zijn handen weghaalt knakt ook alles van de energie die hij weghaalt.
Nou nee hoor, piccolina. Ben ook bij een osteopaat geweest, maar die doet duidelijk wat anders en kon ook niets doen voor mijn dochter..