Hallo, Ik ben aan het denken om met Helin naar een magnetiseur te gaan, op advies van een vriendin. Helin heeft namelijk erg veel krampjes en zo'n magnetiseur kon die wegkrijgen ofzoiets. Heeft iemand hier ervaringen mee? Groetjes, Krokus
Ik ga voor mezelf naar een magnetiseur. Moet zeggen dat ik er wel baat bij heb. Als ik word behandeld moet ik (gewoon met kleren aan) op de behandeltafel liggen en dan gaat hij met zijn handen over de te behandelen plaatsen. Groetjes, Hillegonda
Hier ook goede ervaringen. Alhoewel je wel moet uitkijken naar wie je gaat, want er zijn veel neppers.
reiki en magnetiseren zijn 2 verschillende dingen! reiki geef je energie en met magnetiseren pak je energie van iemand
degene waar ik naar toe wil is echt een goeie en geen nepper, maar ik wilde gewoon weten of het ook echt helpt. Ik ga toch een afspraak maken vandaag, baat het niet schaadt het niet.
Hoi krokus, Je kan natuurlijk altijd eerst met de behandelaar in kwestie in gesprek gaan en hem of haar laten uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Zelf volg ik een opleiding in kruidengeneeskunde. Ik weet niet of je borstvoeding geeft maar als je dit doet kun je bijvoorbeeld zelf venkelthee drinken. (2a3x daags een kopje verspreid over de dag) Je kindje krijgt dit dan ook binnen en waarschijnlijk worden de krampjes dan minder. Altijd wel goed je kindje in de gaten blijven houden en kijken of het voldoende werkt. groetjes shartje
Ga hier alsjeblieft Niet naar toe. Het kan misschien op korte termijn helpen, maar op lange termijn kun je hier grote psychische problemen door krijgen, door de verkeerde 'krachten' die hier van uit gaan. Je kunt idd beter Helin een paar slokjes venkelthee geven en zelf goed oppassen met wat je eet igv borstvoeding (geen scherpe kruiden, knoflook en uien), maar echt; ga NIET naar een magnetseur of andere paranormale arsten.
angel eyes, dat ben ik niet met je eens, maargoed ik hoef geen discussie hoor susy, dat is erg persoonlijk lijkt me ik heb zelf reiki gedaan en mijn zoontje reageert er erg goed op. maargoed dat zul jij dan uiteraard niet geloven wij hebben een poosje alle flessen met (biologisch)venkelthee aangemaakt ipv water, dat werkte ook goed
ik geef geen borstvoeding en ik heb ook gehoord dat venkelthee niet meer gegeven mag worden omdat het kankerverwekkend kan zijn. Zij de kraamhulp tenminste. Ik heb de magnetiseur gebeld en die heeft vakantie, ben vanmorgen naar de HA geweest en die ontdekte zelfs een heel klein scheurtje in de anus, van het persen. En het enige wat hij zei dat ik moest doen was de voeding aanlengen, alsof ik dat nog niet genoeg heb gedaan. Ik word helemaal gestoord