routines

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door illuminate, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ons zoontje Mark is 6 weken en 4 dagen oud. Als we hem in zijn badje doen begint hij met huilen. Het huilen stopt pas als hij weer aangekleed is.
    Voordat we hem in zijn badje doen, verwarmen we de slaapkamer en badkamer, zijn badcape en hydrofiele luier.
    De laatste keer (gisteren) dat ik hem in zijn badje deed huilde hij niet, omdat ik gekke geluidjes maakte, als hij met zijn voetjes het bad aanraakte. Ik denk dat ik hem dmv geluiden afleidde.

Gaat / ging jullie baby op die leeftijd graag in bad?

Hoeveel uur na / voor de voeding gaat jullie baby in bad?

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn gaat in alles graag, bad, badje, tummy tub en onder de douche.
    een tummy tub is dat geen idee.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn moest de 1e paar weken ook huilen, maar pas nadat zij uit haar badje kwam. We hebben toen na een tijdje het aankleedkussen verplaatst naar de badkamer en haar daar afgedroogd. Sindsdien is het goed

4. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    Thomas, nu ruim 12 weken, vond het badje ook verschrikkelijk. Inderdaad krijsen tot meneer was aangekleed. Wij hebben hem dus lekker mee onder de douche genomen. Manlief houdt hem vast terwijl ik hem even was en weer mee onder de douche vandaan neem en manlief nog even verder kan douchen. Is nu echt een "papa" momentje geworden! Thomas vindt het overigens wel leuk om bij mama samen in het grote bad te liggen en lekker te soezelen.

Gewoon uitproberen wat bij jullie past!

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah deed het (en nu nog soms) als ze erg honger heeft omdat ze weet dat ze na haar badje direct de fles krijgt ;)

6. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Bob vindt het badje ook niets. Dat wordt 1 gevecht.
    Dus wij gaan samen onder de douche of hij gaat op zijn matrasje in het grote bad. En dat is allebei wel feest.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn vindt het heerlijk om met papa in het grote bad te gaan!
    zie maar:

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en onder de douche is ook fijn:

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    in de tummy tub valt ze in slaap, nu kan ze er langzaam in een klein laagje water in zitten:

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier mee wil ik zeggen probeer eens een andere manier van baden te zoeken. hopelijk vind je een prettige manier

11. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn had dat ook totdat we een badzitje hadden toen vond hij het niet meer erg. Nu gaat hij meestal mee met papa onder de douche (idd papa moment) en dat vind hij heerlijk

12. lidia

lidia Fanatiek lid

damian vind alles prima.. alleen als hij uit het bad/douche of badje gaat vindt hij het niet meer leuk totdat ik hem afgedroogd heb dan is het weer goed..

wat voor badzitje hebben jullie en waar koop ik die?

13. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik heb hem bij de prenetal gekocht toen hij een keer in de aanbieding was koste iets van 11 euro ofzo maar het is het geld waard want het kost mij me rug niet.,

14. lidia

lidia Fanatiek lid

rare vraag misschien maar hoe ziet hij er uit en hoe gebruiken jullie hem? in het grote bad/onder de douche of zo?

15. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
  16. Roos83

Roos83 Niet meer actief

Badzitje was hier ook een uitkomst! Afleiden met een badeendje/badboekje, liedje zingen of spetteren misschien? Succes ermee,

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey heeft nooit bezwaren gehad tegen in bad gaan, hij heeft er nog nooit om gehuild. Ik heb hem altijd al nadat hij in bad is geweest voeding gegeven, mijn kraamhulp gaf aan dat dat lekkerder zou zijn voor de baby. Niet met een volle maag in bad, volle baby's willen slapen zei ze altijd ;)

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bye the way, Joey heeft tot ruim 7 maanden in de tummytub gezeten... lekker met zijn hele lijfje onder water, en niet platliggen...

19. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Sofie wilde eerst niet in bad alleen onder de douche mee. Nu wil ze wel in het kinderbadje maar niet in de tummytub, en ze vind het alleen lekker als ze de wanden niet aanraakt en ik haar billen ook ondersteun (misschien omdat ze best klem heeft gezeten in mijn buik). Vanaf volgende week hebben we ook een groot bad, ben benieuwd wat ze daar van vind.

20. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    oh ja, ik stop haar altijd 20 minuutjes voor de voeding in bad

Deel Deze Pagina