Zooooo moe.. Ik val bijna in slaap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brownielover, 13 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Herkenbaar voor iemand?

Ik ben sinds vorige week echt zoo verschrikkelijk moe. Op mijn vrije dagen ga ik een uurtje tussen de middag slapen als dochter ook even op bed ligt. Nu ben ik aan het werk en ik kan me maar niet concentreren. Alles om me heen is een waas en ik zeg allemaal domme dingen omdat ik er ewoon niet meer bij na denk. Ik kan zo in slaap vallen.:)

Nu loopt het op mijn werk ook niet lekker en gister had ik echt een breakdown toen ik thuis kwam. Dus misschien speelt dat ook wel mee, maar te bedenken dag ik pas om 19.00uur thuis ben pffff weet niet hoe ik ht vol ga houden:)

2. Lissiekrekel

12 mei 2015
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    misschien toch verstandig te overleggen om een stapje terug te doen.. ik geef er ook aan toe indien mogelijk want mn lichaam vraagt er echt om :)of misschien na het werk meteen naar bed als het kan met je dochter?

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ja ik heb 28e weer controle bij vk zal het dan even voorleggen:) nu gewoon veel op tijd naar bed gaan en rusten zoveel als dat kan :)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb dat bij de zwangerschap van de eerste ook gehad. Nam gewoon af en toe een middagje vrij. Weet alleen niet of dat bij jou ook makkelijk kan.

5. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Heel herkenbaar. Ben ook nog steeds ontzettend moe. Ik geef er maar zo veel mogelijk aan toe. Je zal het wel nodig hebben!

Deel Deze Pagina