Wie is 'kort' (binnen 1 dag of 2) na het strippen bevallen? Ik word waarschijnlijk gestript volgende week als de bevalling nog niet op gang is gekomen! Vind het mega spannend.. Wat staat me te wachten? Bij de eerste ben ik ingeleid dus dit is op zich allemaal nieuw voor mij.. Wauw ik hoor graag jullie ervaring!
Ik was bij mijn vorige zwangerschap gestript en de volgende ochtend verloor ik veel slijm en later die middag begonnen de weeen en diezelfde avond was mijn dochtertje geboren! kan heel snel gaan Veel succes
Kan het zijn als je heel veel slijm verliest dat je bevalling niet ver meer is? Ik verlies nu al aantal dagen veel slijm. Echt veel als ik wc papier afveegt is hij helemaal glibberig. (Sorry) En vaker harde buiken en menstruatie krampen. Ook misselijk veel ineens en vandaag diarree. .. Week 40 worden wij ook gestript als ze zelf niet komt. Ik ga vandaag overleggen of her iets eerder kan want ik kan niet meer en me rug is helemaal kapot ervan
Bij 38 weken gestript om 11 uur in de ochtend kreeg meteen ongesteldheid pijn, savonds om negen uur geboren.
Ik was in de ochtend gestript, maar ze kon niets loswoelen zeg maar, omdat het nog potdicht zat. Het deed enorm veel zeer. Toch begon mijn bevalling 's avonds, dus of het toeval was of dat er toch iets gebeurde door het strippen... We zullen het nooit weten. Ik was ook 40+5 dus het mocht wel...
Toevallig hier vorige week bij de gyn gevraagd wat hun beleid daarin is maar er word pas gestript bij 41 weken. Als argument had hij dat het voor die tijd vaak nog weinig zin heeft een dat het bij 41 weken ook maar bij 1 op de 10 vrouwen effectief is. Maar mocht ik voor mijn volgende controle as donderdag nog niet bevallen zijn ga ik toch vragen of hij een poging wil wagen.
1e X gestript op 41.0 .. Gaf krampjes (deed geen zeer maar voelde wel erg irritant) 2e X gestript met 41.3, bevallen met 41.5. Strippen geeft geen garantie tot het opwekken van een bevalling, die begint pas als de baby bepaalde hormonen af geeft omdat ie er klaar voor is. Daar reageert de baarmoeder dan op. Succes nog even met wachten!
2x geprobeerd (38 en 39wk) maar had 0.0 ontsluiting. Weeen begonnen 40.3 met 1cm ontsluting en daar bleef het bij..keizersnede op 40.5
Bij 41 weken gestript, geen effect. Had 1 a 2 cm ontsluiting. Bij 41.2 weken gestript, had door strippen 3 cm ontsluiting en het had wel effect! Krampen begonnen 3 uur later. Dacht er nog niet veel van. 3 uur later braken mijn vliezen en 5 kwartier later was onze dochter er! Heel spannend voor je, succes!
Vandaag 1 a 2 cm ontsluiting. Gevoeld en wat kramp. Gebeurd er niks tot woensdag worden we gestript en kan vertellen hoe of wat
Het verschilt heel erg zo te lezen. Hier nog geen teken van ontsluiting of iets in die richting. Het blijft enkel bij harde buiken. Hopelijk heeft het strippen wel effect! Toevallig nu lig ik in bed en voel ik ergens lichte menstruatiepijn.. Het komt en gaat meteen weer weg.. Het zal er allemaal wel mee te maken hebben.. Nou idd spannend! Nog even doorbijten! Mijn vk zegt dat het strippen geen enkel risico met zich mee brengt. En toch merk ik aan de reacties dat sommige vken en gynaecologen het strippen toch liever iets later doen..
manouk hoop dat dat bij ons dan morgen ook het geval is Kan echt niet wachten om ons kleine dametje te zien
Bij dochterlief had ik op haar uitgerekende data (28nov) 2cm ontsluiting. Gestript maar totaal geen werking. 5dec melden voor inleiding en nog steeds 2cm ontsluiting. Vol weeën opwekkers gehad en uiteindelijk op 5dec om 23:43 is ze geboren
Nee strippen wordt niet zomaar gedaan. Had medische indicatie. Had gelukkig ook al bijna 3 cm ontsluiting
Hier tijdens strippen al 2cm ontsluiting. Ze kon de boel goed losmaken. Ik had goede hoop maar er gebeurde niks. Paar dagen later weer gestript weer niks. Daarna ingeleid. Succes!!
ik ben bij onze uk twee keer gestript. Volgens mij rond de 40,5 week en 41 week. De eerste poging lichte buikpijn, die na een paar uur weg was. De tweede poging niets. Ik had al wel lichte ontsluiting, strippen deed geen pijn. Uiteindelijk is onze eigenwijze meid met 41+3 geboren door middel van inleiding in het ziekenhuis.