ik heb sinds deze week problemen met de babyfoon. ik kan de ouderunit alleen op de lader gebruiken en als ie dan van de lader af is gaat ie gelijk uit. er zitten nieuwe volle oplaadbare batterijen in dus daar kan het niet aan liggen. ook is het zo dat als de ouderunit even van de lader af is ik 5minuten moet wachten (laden) voordat ie weer aan gaat. heeft iemand hetzelfde probleem? hij is trouwens nog geen 2,5 jaar oud, helaas geen garantie meer. ben bang dat ik nu een nieuwe moet gaan kopen. liefs doris
Ik heb geen idee, hebben zelf een philips. Maar waarom bel je de klantenservice niet. Misschien weten zij wat het probleem is. Ik zou in ieder geval proberen! Jammer dat ie idd niet meer in de garantie zit, want een nieuwe vind ik best duur.
waarschijnlijk is er een contactje kapot (zegt alecto) in de ouderunit waardoor de stroom niet goed wordt doorgegeven. ik mag hem opsturen voor reparatie, maar moet zelf de kosten betalen omdat het buiten de garantie valt. we gaan nu een nieuwe kopen (alecto dbx88) en houden deze voor reserve of als alyssa een keer ziek is oid (dan kunnen we er bij haar ook eentje neerzetten) bedankt voor het meedenken. liefs doris