duowagen met éen reiswieg, aan welke kant?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tord, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb eens een aantal duowagens uit mijn omgeving bestudeerd, en allemaal hebben ze de reiswieg aan de rechterkant en het zitgedeelte aan de linkerkant.
    Bij mijn duowagen is dit ook om te draaien. Maar is er een praktische reden voor, is het handiger om de reiswieg rechts te hebben?
    Misschien zie ik wel iets heel stoms of logisch over het hoofd?

Als ik namelijk het zitgedeelte rechts doe, past ie beter onder de trap :).

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij mij kan ik ze aan beide kanten doen...

Ik ga hem links plaatsen, zo stond ie ook in de winkel volgens mij

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

is dat niet vanwege het feit dat de meeste mensen reachtshandig zijn? Ik had hem nml zelf links en ben linkshandig. Hier kun je ook kiezen aan welke kant je hem plaatst.

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    :) Sorry maar wat is de reden daarachter dan? Ik ben ook rechtshandig, maar waarom zou de wieg links dan onhandiger zijn?

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Geen idee, maar het leek me een logische verklaring ;).
    Manlief wilde het nml eerst rechts doen, maar ik vond links logischer.

Maar je kunt gewoon kiezen natuurlijk, want bij een tweeling heb je ook aan 2 kanten het wiegje.

6. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Ik denk dat je hem idd aan de kant 'moet' doen, die je het handigst lijkt.
    Mij lijkt links het handigst (vanaf achter de wagen ), omdat ik zo fijner vind om baby in/uit wiegje te halen.

7. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Het kan misschien aan de wandelwagen-inzet liggen. Bij easywalker kan je die 2 losse zitgedeeltes (bij een tweeling, dus aan beide kanten zit) niet omdraaien. Dat is echt een rechtse en een linkse kant. Dus wellicht heeft het daar mee te maken?

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mijne kan aan beide kanten maar ik ga hem rechts doen, lijkt me het gemakkelijkst om de baby er in te leggen

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb hem inmiddels in elkaar gezet met de wieg links. Vanwege de trap dus. Het erin leggen is van elke kant niet zo moeilijk, het is gewoon erin leggen en klaar :).

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik denk ook dat het helemaal niet uitmaakt opzich, dus als dat makkelijker is met je trap zou ik het zo doen ;)

11. misa

misa Niet meer actief

Maakt toch niets uit! Als jij het maar prettig vind! ik zou 'm denk ik ook links willen hebben. Gevoel.. ;)

Deel Deze Pagina