titel zegt eigenlijk al genoeg.... Heb er even een poll bijgezet zodat je in één opslag kan zien welke men de beste vind.
Goed idee ! kan ik me mooi even orienteren. denk dat het ook heel erg per kind scheelt. Bij de ene baby doen pampers het erg goed terwijl een ander het prima op die van de Aldi doen.
Pampers, wij hebben al 2 kinderen en veel merken uitgeprobeerd maar bij veel plas is Pampers de enige die het houdt! Ik koop de luiers in de aanbieding (en dat zijn ze regelmatig) en dan zijn ze echt niet meer zo duur (vaker goedkoper dan kruidvat ofzo)
Hier Kruidvat. Heb allerlei merken wel geprobeerd. Pampers is een goede 2e ,maar vind ze van de Kruidvat wat soepeler. De kindjes doen het er ook goed mee dus we houden het bij Kruidvat. Huggies vinden we hier ronduit een verschrikking.
Ik mis de C1000 luier in je poll, die is erg fijn. Kruidvat en pampers ben ik erg tevreden over. Etos en huggies komen er hier niet meer in. Bumblies ben ik erg benieuwd naar, dat word het volgende expreriment.
Kruidvat heeft trouwens een flink verschil in maat 2 en 3 vind ik. Maar drie is veel zachter. En maat 1 en 2 vallen heel erg klein.
Ons meisje heeft nou maat 3 aan en die zijn wel wat anders dan de eerste maten ja. Maar ze bevallen goed. Mn zoontje heeft maat 5 en die zitten ook prima.
Hier de lidl.. Pampers en bumblies zitten niet goed.. Die van de lidl prima. C is redelijk smal om zijn heupen. En met bumblies heeft hij ook meer rode billen.
vanaf maatje 3 pampers activefit! De duurste maar beste die er is. Vanaf dat ze wat zindelijk gaan proberen te worden de kruidvat luierbroekjes!
Hier gebruiken we pampers. ook die van de kruitvat geprobeerd, maar die hield het niet van voeding tot voeding. tussendoor moesten we die ook verwisselen. Gebruikte van kruitvat dus veel meer luiers op een dag dan pampers.
Ik zweer bij Lidl Hebben een tijd lang pampers gebruikt. Zijn ten eerste per stuk echt veel duurder en dan ga je bij een tweeling op zoek naar een alternatief. Lidl is meer dan dat. Heel soms heb ik nog pampers en mijn kinderen zijn dan altijd nat tot onder hun oksel (na de nacht...). Pampers absorberen dus veel minder goed. Bovendien vind ik een volle pamper echt heel erg stinken en dat heb ik niet met de luiers van de lidl
Ik blijf toch bij de Pampers, mijn zoontje heeft altijd pampers gehad en nooit problemen meegekregen, maar de Kruitvat luiers zijn ook goed.. die had ik ook wel is in huis. Vaak wordt er gezegt dat Pampers heel duur zijn , maar dat valt wel mee hoor, ik kocht ze altijd in de aanbieding en dan ineens een hele voorraad, nu zijn ze bij de Etos in de aanbieding drie pakken voor 20 euro ongeveer
PAMPERS! huggies-bumblies-etos eigen merk-AH eigen merk zijn een verschrikking. de meesten zijn heel stug en hard. kruitvat is een goede vervanger. maar het scheelt me niet genoeg in vergelijking met pampers. ik sla de pampers altijd groot in bij de makro of als ie ergens in de aanbieding is. 3 halen 2 betalen ofzo. je moet goed opletten. dan scheelt het niks met eigen merk of zelfs goedkoper!
Wij hebben al vanaf de geboorte Huggies (tenminste maat 1 ook 2 pakjes van Pampers gehad) Maar Huggies zitten gewoon veel beter. Pampers zijn veel te breed, de Huggies zijn wat smaller. Het is heel verschillend per kindje welke luier de goede pasvorm heeft. Niet ieder kind is namelijk hetzelfde.
toch heel raar om vaak te lezen dat die pampers zo stinken bij het minste of geringste plasje! Schijnt voornamelijk bij de Baby Dry-variant te zijn, hoorde ik. Of ook de Active Fit en New Baby? Gadverdarrie, dan gaat Lynn maar niet te veel pampers inslaan van te voren....
klopt de baby dry ruik je als ze (flink) geplast hebben. Enerzijds vervelend, anderzijds duidelijk dat ze verschoont moet worden Ik gebruik afwisselend kruidvat en pampers. En dan ook echt afwisselend. Na een kruidvat luier, krijgt ze een pamper om en daarna weer een kruidvat. Dit om en om de luiers dragen werd geadviseerd op het cb en ik vond het wel een goede tip. Ons meisje heeft nogal een gevoelige huid en de striemen van de luier staan er vrij snel in. Door 2 soorten af te wisselen -met dus net een verschillende pasvorm- wordt haar huidje dus ontzien. Vooral haar liesjes. Etos en C1000 heb ik ook gehad, Etos was verschrikkelijk stug en C1000 vond ik gewoon ook niet fijn. Ik heb overigens het idee dat Kruidvat dus en minder ruikt en iets meer op kan nemen. Ik heb een poepluier liever in de kruidvat luier dan in de pamper, maar misschien is dat een beetje psychisch die kruidvat luier is gewoon wat dikker. Wat dus het voordeel is ten opzichte van de pamper maar ook gelijk het nadeel, de pampers zijn wel heerlijk soepel
Pampers bevallen hier helemaal niet. Ze stinken al voordat ze gebruikt zijn, en de pasvorm is voor Milan niet goed. Er loopt altijd veel poep langs en dan zit dus alles onder. En hij krijgt er luieruitslag van. Kruidvat-luiers zijn we wel heel tevreden over tot nu toe. Dus die gebruiken we nu.
ik gebruik huggies en af en toe pampers. huggies staat bij mij op nummer 1, want dat is de enige pamper die niet doorlekt. met pampers heb ik toch wel regelmatig dat mijn zoontje nat is als ik hem s'morgens uit zn bedje haal.