Hoi Meiden ( evt. mannen ) Ik kreeg vandaag een brief met een aanbieding van Oxxio. Wij zitten al bij oxxio nu 2 jaar ongeveer, en hebben groen stroom en gas. Nu krijg ik een brief dat mijn contract weer verloopt en dat ik kan kiezen voor 1 jaar verlengen of 3 jaar incl. Ipad. De kosten voor 1 jaar zijn: stroom laag: 0,2176 stroom hoog: 0.2382 gas: 0.6492 Met een vast recht van: 2.75per maand voor zowel stroom als gas dus bij elkaar: 5.50 Voor drie jaar zijn: stroom laag: 0.2220 hoog: 0.2421 gas: 0.6686 met een vastrecht van: 6.59 per maand voor zowel stroom als gas, dus bij elkaar 13.18 per maand. De voorwaarde voor drie jaar verlengen zijn: binnen een jaar opzeggen max. 100 euro terug betalen vanwege de IPAD en de overstap kosten van max 125 euro. Na een jaar vervalt de kosten van de IPAD ( staat zwart op wit) want ze praten niet over de andere 2 jaar Ik vind het een leuke aanbieding, maar voor ik alles uit ga zoeken ben ik benieuwd wat jullie tarieven zijn. En of jullie het voor evt. 3 jaar vast hebben? Of gewoon per jaar kijken? Voor ik zelf overal moet googlen op te kijken en te vergelijken.. En de laatste vraag: Wat zouden jullie doen? Kijk die IPAD is een lokkertje, maar ook mooi meegenomen als je die gratis krijgt En de prijzen staan dan vast voor 3 jaar, aangezien alles steeds duurder wordt, denk ik niet een verkeerde keuze.. Of denken jullie anders?
Ik denk anders, ik zag van de week op het nieuws dat de energieprijs gaat zakken vanaf januari, dus ik zou niks vast zetten. Maar ja, die ipad
ik had de brief gister ook en was aan het twijfelen, maar nee doe het niet ik denk inderdaad ook dat het zonde is als de prijzen ineens omlaag gaan volgend jaar
De energie prijs stijgt veel vaker dan hij daalt! Wij hebben hem al 3 jaar geleden vast laten zetten en die prijs ligt echt veel lager als de tarieven nu..
Toevallig gister hier iemand aan de deur gehad van oxxio. Die vertelde mij dat die iPad echt een lokkertje was dus let goed op waar je je aan bind. Ik ben vorige maand van nuon naar essent over gestapt en scheelt ons 25 per maand. Dat staat vast voor 3 jaar. Daar heb ik geen iPad voor nodig Maar als zo'n verkoper dat al zegt dan krijg ik idd al mijn twijfels. Ik ben heel tevreden mrt essent dus stap niet nog een keer over.
Oh en, dat met die Ipad; Ze roepen natuurlijk heel hard dat je DE NIEUWSTE IPAD krijgt, maar als je dan je energie bij hen afsluit hebben ze zoooooveel aanmeldingen gehad dat spontaan alle Ipads op zijn. Of je even 3 maanden wilt wachten. Daarna zijn de Ipads te laat geleverd, oh nee! Weer 2 maanden vertraging! En tegen de tijd dat jij je Ipad krijgt.. Is hij ineens niet zo nieuw meer
Normaal is het zo dat hoe langer je verlengd hoe goedkoper het is, dat is hier niey... Ben ik de enige die dat gek vindt?
Ik heb de actie een tijdje terug zitten vergelijken met mijn huidige prijzen, en ik betaalde de I-pad wel terug in mijn tarieven... Je kunt op de site van oxxio ook andere actie/producten kiezen en daar lagen de tarieven lager...
ik weet niet of het hier boven al gezegt is maar je kan altijd overstappen ! ondanks de boeite iedere nieuwe energie leverancier neemt die namelijk over en krijg je die gewoon terug gr
veel problemen gehad met oxxio over de jaarafrekening gingen zelfs afsluiten als ik het bedrag niet in 1x betaalde voor mij nooit weer oxxio
Toevallig vandaag gebeld met oxxio over de aanbieding, na een rekensommetje kwam het erop neer dat we in die drie jaar driehonderd euro extra betalen wat neer komt op een nieuwe iPad de meneer van oxxio gaf toe dat het je de iPad eigenlijk gewoon zelf betaald!!!
Nee je bent niet de enige dit viel mij ook als eerste op. Bijna 10 euro per maand meer betalen voor 3 jaar???? Daarbij 10 x 36 = 360 euro dus Ipad toch niet gratis + brrr krijg de kriebels van Oxxio wat een bedrijf echt waar nooit meer Oxxio hier!!!
Nee juist niet gek. Hoe minder risico, hoe hoger de prijs. Je kiest voor lange tijd voor meer zekerheid. Net als hypotheekrente. Hoe langer je die vast zet, hoe hoger dat die is. De vraag is alleen of het nu verstandig is om vast te zetten...