Ik vroeg me af het nuttig is om deze aan te schaffen. Deze kost normaal 44,99 maar zag hem nu in de opruiming voor 25. Maar zitten er nuttige spullen in die je ook echt gebruikt?
ik zou het niet kopen, een badcape is nu niet echt iets speciaals, en als je niet zeker bent of je de producten kan gebruiken :/ Maar dat is ieders mening natuurlijk
Heb hem gewoon gekocht. En gebruik nog niet alles maar komt vast wel... Box zelf is handig, cape gebruik in regelmatig... En voor 29 euro idd gekocht
Zou nooit van te voren iets kopen,...hier kunnen we allemaal niet tegen Zwitsal en zoveel baby's die er ook niet tegen kunnen. Probeer eerst eens of het wel iets voor je kindje is dmv een minitube van de kruidvat?
Ja precies vind het ook een leuk prijsje. Haal ik nog een keer de zeepvrije wasgel en bodylotion dan hebben we vrijwel alles voor de verzorging van de baby.
zwitsal haargel lijkt me ook wel lekker , maar vanaf welke leeftijd kun je die gebruiken? Denk in het begin alleen de lotion toch.
Hier een baby'tje wat juist alleen maar zwitsal verdraagt (ja en duurder). Anders is het lekker voor jezelf. Ik zou zeggen, lekker verwennen en kopen die hap.
Zeepvrije wasgel zit er in... En bodylotion heb ik niet, gebruik de zachte creme of de huidolie. Sem begint nu meer haar te krijgen dus heb idd klein tubetje haargel gekocht. Goedemorgen haarlotion zit er in. Ow en ik gebruik het ook, dus als siem er niet tegen had gekund.... Hihi
zit de zeepvrije wasgel erin? was kijken op internet bij de inhoud hier stond de wasgel niet bij.. enkel de badolie..
Wij hebben die doos ook gekocht, maar tot nu toe nog niet heel veel van gebruikt (haar shampoo heb je in eerste instantie niet nodig, als de kleine praktisch geen haartjes heeft in ieder geval). Daarbij zitten er wat spulletjes in die door onze kraamhulp werden afgeraden om te gebruiken (zoals talkpoeder en zinkzalf) omdat ze de huid of uitdrogen (talkpoeder) of geen lucht doorlaten. De talkpoeder kun je echter altijd gebruiken voor fietsbanden. Er zit shampoo shampooing in (en op de beschrijving daarvan staat dat het zeepvrij is en anti prik).
Had inderdaad ook gehoord ja dat de talkpoeder niet meer gebruikt werd en de zeep heb je ook niet veel aan.. Mja ik dacht misschien wel handig om te hebben omdat hij nog maar 29 kost en heb nog 2,50 kortingsbon.
Vandaag de box opgehaald, toch wel blij mee. Heb de meeste verzorgingsproducten nu wel klaarstaan. Zag dat er ook 2 verschillende soorten billendoekjes zijn van zwitsal. Een groene en paarse verpakking. Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is?