Excuus als ik het bij de verkeerde topic geplaatst hebt! Maar mijn vraag; welke new Born luiers gebruiken jullie? Ik heb bij mijn eerste dochter altijd de new Born luiers van pampers gebruikt! Maar ben ook even benieuwd hoe de andere new Born luiers bevallen? Dank voor jullie reactie!
Wij hadden newborn pampers en daarna zijn we overgegaan naar kruidvat (vondt de vervolg pampers erg stinken).......vindt kruidvat zo goed, bij de volgende gelijk met kruidvat beginnen.
bij beide kids alleen maar kruidvat luiers gebruikt. vanaf het begin al. nooit ander merk gehad. passen goed, zelden tot nooit doorlekkers en ze zijn niet duur.
Pampers. Dat waren de enige die hier goed zaten om zn beentjes, de rest was te breed, te stug of sloot niet goed aan. Later overgestapt op kruidvat.
Pampers maat 1 omdat ik ze zachter vind. Vanaf maat 2 de kruitvatluiers omdat het behoorlijk scheelt, vooral in de aanbieding.
Ik zweer bij pampers. Ook voor de grotere maten. Koop ze altijd in mega winstpakkers bij de Makro, heel goed te doen vind ik dan.
Bij beide kindjes gestart net pampers, vanaf maat 3 overgestapt op kruidvat/beebielove. Zal nu hetzelfde worden.
Pampers! Kort uitstapje gemaakt naar Kruidvat, maar had alleen maar doorlekkers. We hebben eens aan de kraamverzorgster gevraagd wat nou de beste luier was en ze zei dat er niet één merk beter is dan de ander (zijn in grote lijnen gelijk); het heeft te maken met welke pasvorm goed past bij je kleintje. Mijn tip is dus om een proefpakket aan te vragen met allerlei soorten luiers (ff googlen) en dan kijken welke luier je prettig in gebruik vindt en goed zit bij je kleine.
Hier ook pompers gebruikt. Kruidvat lekte ze in door. De newborn pampers 1 en 2 altijd voor 5 euro de pak gekocht. Ben weer in verwachting . Weet iemand of ze weer ergens in de aanbieding zijn?
Inderdaad in het begin Pampers ivm de pasvorm en zachtheid. Zijn ook niet te dik dus passen mooi bij een klein baby'tje. Na maat 3 ofzo kruidvat luiers