Wij zitten te denken om het Ikea keukentje te kopen voor onze kleine man, de uitgebreide versie . Zelf vind ik 'm nogal saai, maar ik hoor veel enthousiaste verhalen over de degelijkheid enzo en de keuze voor een keuken voor jongetjes is nogal beperkt. Zijn hier mensen met een gepimpt ikeakeukentje voor jongens? Graag zou ik wat foto's zien ter inspiratie!
Oh wauw...heb zelf ineens al iets gevonden!!! https://www.pinterest.com/itsfashionbaby/ikea-duktig-hacks/ Maar ik blijf nieuwsgierig!
Wij hebben 'm zelf niet maar als je googled op Ikea Duktig hack en dan naar afbeeldingen gaat, zie je verschillende leuke varianten! Ikea hacks zijn vaak best leuk om ideetjes op te doen!
Ik vind zoiets wel leuk, maar dan ipv de huidige achtergrond zo'n zilveren achtergrond, met van die kruisjes erop (Krijg er maar 1 foto op)
Wauw!!! Hier staat ie al twee jaar, maar nu heb ik toch de neiging er alsnog wat aan te doen........!
Kun je dat bovenstuk ook los kopen eigenlijk? Dochter heeft een tijdje geleden het keukentje gekregen, zonder bovenstuk, dus geen idee of die onderdelen los verkrijgbaar zijn...
Ja, deze zijn los verkrijgbaar. Je koopt ze sowieso per onderdeel. Enorm gaaf zeg die opgepimpte keukentjes...kan niet wachten tot onze dochter n jaartje of 2 is hahaha
Hier speelt de jongste al mee met de oudste die haar keuken trouwens voor haar 1e verjaardag heeft gekregen.