Heeft iemand ervaring met het online coaching programma 'slimmer zwanger'? Ik vind het wel fijn om samen met een coach te kijken hoe ik deze zwangerschap zo gezond mogelijk kan leven, maar vraag me af of het programma de moeite waard is.
Geen ervaring mee, maar gezond leven is bij mij ook een puntje deze zwangerschap. Vorige keer ging ik van model spriet naar model walrus. 24 kilo eraan. En inmiddels zit ik nog steeds 14 kilo boven het gewicht dat ik had voor de eerste zwangerschap. Ik heb dit aangekaart bij mijn verloskundige, dat ik deze keer liever niet weer boven dat topgewicht uit wil komen, en dat ik dus gezond wil eten enz. en zij wil mij daar wel in begeleiden. Bij de volgende afspraak hoor ik wat zij daarin kan betekenen. Misschien is dat voor jou ook een optie?
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Het interessante aan het online programma is dat je elke dag een mailtje krijgt met een tip die bij je situatie past (adhd vragenlijsten). Dat vind ik wel fijn en behapbaar.
En ook weer afgevallen? Bij mij was het echt een kwestie van slechte keuzes. De eerste helft vd zwangerschap wegens hd amper iets binnen kunnen houden. Toen dat wel weer lukte, at ik waar ik zin in had en wat er maar in bleef. En daar ging ik de rest van de zwangerschap mee door... Deze keer is mijn gewicht al een stuk hoger dan toen, en als er nu weer 24 bij komt, tik ik zo de 100 kilo aan. Bij een lengte van 1.65 zit ik daar echt niet op te wachten.
Ik ben 1.60 Bij de eerste woog ik 48 kg, 27 aangekomen en dat is er allemaal weer af gegaan, bij de 2e zelfde startgewicht,rond 23 aangekomen, daarna afgevallen tot 53,wat ik helemaal niet erg vond. Bij de derde begonnen op 53 en weeg nu na bijna 5 maanden nog 64.... na de 3e gaat het een stuk moeilijker. Hier ook alles geheten wat los en vast zat