Dag, Ik ben me aan het oriënteren wat betreft het geboortekaartje. Nou loop ik regelmatig vast, omdat onze Turkse achternaam niet te drukken is. [FONT="]Waar kan ik een online drukker vinden die de ș en ı kan drukken (s cedille en i zonder puntje dus)? Iemand tips? [/FONT]
Nou, weet het niet zeker, maar wij hebben kaartjes besteld bij www.kolibriecardsengifts.nl Ik had gevraagd of het mogelijk was om op het woord Alhamdulilah, op de letter i geen stipje maar een hartje te doen. En dat was mogelijk. Ziet er mooi uit! Dus als ze dat kunnen, dan kunnen ze vast ook die letters doen die jij wil. Gewoon ff mailen. Ze reageren heel snel op mails. Succes! xxx
Ik zou inderdaad gewoon bellen of mailen naar een site waar je het kaartje misschien zou willen laten drukken. Soms komen dingen op internet ed niet goed over, terwijl drukken wel mogelijk is. Onze dochter heeft een accent aigu in haar naam, die komt natuurlijk wel meer voor in het Nederlands, maar toch gaat het regelmatig fout. Op het geboortekaartje was het echter geen probleem.
Kan meestal wel hoor, vrienden van ons hebben een kaartje met een deel Russisch, was geen probleem. En andere vrienden hebben een deel Chinees, ook gewoon online besteld; geen probleem. Dus een ș en ı gaan ook wel lukken, gewoon even vragen van te voren en natuurlijk een proefdruk bestellen (maar dat raad ik sowieso aan, natuurlijk).