Bugaboo Denim limited edition en afgeven

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ouder, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
  2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb geen antwoord op je vraag hoor, maar heb jij de Bugaboo Denim?

Ik vind hem zoooo mooi!

3. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Nee wij hebben hem (nog) niet. Wij twijfelen heel erg tussen de bugaboo en een mutsy. Allebei plus- en minpunten. Ik vroeg me dus af in hoeverre dit misschien geen minpunt zou zijn :).

Groetjes,

Ouder

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    daar heb ik geen antwoord op, maar wij hebben wel een Bugaboo en hij is echt helemaal geweldig.

Hij is snel in en uit te klappen (en je wilt niet weten hoe vaak je dat gaat doen) hij is ingeklapt heel compact en alles (incl. de reiswieg die toen nog gebruikten) past bij mij in de kofferbak van een Twingo!

Hij rijdt heerlijk en met name in winkels is hij heel wendbaar, ik krijg ook veel complimenten over de wagen, want hij ziet er ook trendy uit hé.

(en let er maar eens op in de 'bladen', alle BN-ers hebben een Bugaboo!)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb van een vriendin gehoort dat je moet oppasen met lichte kleding omdat hij inderdaad af kan geven, het gaat dan wel om de spijkerstof uitvoering en volgens mijn is dat de denim of anders heb ik het fout.

6. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Hoi, wij hebben ook de bugaboo denim met de off white kap. Ons werd ook verteld dat je wel moet oppassen voor het afgeven maar dat was voor ons geen reden om hem niet te nemen vind hem erg mooi. Alleen heb ik er dus nog geen ervaring mee want de kleine is d'r nog niet nog even wachten haha

xxx

Deel Deze Pagina