Hoi Hoi! Ik heb een heleboel babyspullen te koop: ZGAN Isi mini voedingskussen grijs 20 Heb uiteindelijk geen BV gegeven dus heb ik hem maar een enkele keer gebruikt. NIEUW Prenatal flessen/potjeswarmer incl auto-adapter 15 Nooit gebruikt, heb er alleen de doos niet meer bij. NIEUW Difrax fopspeen -2/+2 Oranje babybadje+standaard ( hier past geen tummytub op! ) 10 2 baby badzitjes ( van die ligdingen ) 5 p.s. 2 tummytubs ( let op: alleen de emmer ) 7,50 SwaddleMe Inbakerslaapzak blauw 7,50 ZGAN Isi mini zomer slaapzakjes bruin, groen, blauw ( ik denk 60cm.. ) 10 NIEUW Tommee Tippee Startersset ( alle flessen zijn nog in plastic geseald.. zonder doos ) 12,50 BOEKEN: Veilig Bevallen - Beatrijs Smulders en Mariel Croon 7,50 De meest gestelde vragen over zwangerschap en bevalling - Beatrijs Smulders 12,50 Het Nieuwste Voornamenboek 2,50 Ik Word Moeder - P. Smits 2 Kan worden opgehaald in Krommenie of worden verzonder tegen de verzendkosten. Zal ook even wat foto's toevoegen!
Tummytub en babybadje.. Van de standaar heb ik geen foto.. Het is een hele simpele standaard waar geen tummytub op past.
Isi mini zomerslaapzakje Oranje en Boek Veilig Bevallen Van het groene slaapzakje heb ik geen foto. Zal er morgen even een foto van maken en hier plaatsen.
Nieuwste voornamenboek NIEUW Tommee Tippee startersset (Alle flessen zijn nog in plastic geseald.. zonder doos )