hoeslaken voor aerosleep

Discussion in 'De babyuitzet' started by Diddlmouses, Oct 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Moet dat persee zo een met van aerosleep zijn, met die gaatjes.
    Ik d8 eerst te horen dat een jersey ook genoeg ademend is, weet iemand dat?
    Van die "echte" krijgt Lisa elke x pluisjes in dr haren :(

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb er hier 1 van en geen pluisje te zien hoor.. Het is beter van wel, probeer t zelf maar eens uit.

3. Sproetjesqueen

Aug 26, 2008
    14
    0
    0
    Hallo,
    Wij hebben ook een Aerosleep aangeschaft en daar kan gewoon een Badstof hoeslaken omheen, dat is wat ze adviseerde in de baby speciaalzaak! Succes en veel plezier!

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Het moet niet, maar als je de beste werking wilt hebben, dan moet je wel een aerosleep hoeslaken gebruiken.

5. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik ben belgisch en mijn man nederlander,
    ben in beide landen op verschillende plaatsen geweest en overal zeiden ze
    dat een aerosleep hoeslaken optimale werking geeft.
    als je het echt te duur vind kan je ook een jersey gebruiken.
    maar dat is dan ook het enige.
    leg je er bv badstof op is heel de werking weg en dus nutteloos.
    heb ik zelf gezien met het demonstratieaparaat. ;)

6. San76

San76 Actief lid

Jul 2, 2007
    240
    0
    16
    Wij hebben het ook, ik heb 2 Aerosleep hoeslakentjes en idd, bij mij blijven er ook pluisjes op zitten.
    Verder heb ik ook 2 jerseylakentjes, die zijn idd wat dunner en ik wissel het af.
    Géén badstof of iets dergelijks, dan is het effect idd weg is mij ook verteld!

7. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Op de doos van de aero staat ... Dat je vanaf 1 jaar normaal hoeslakens kan gebruiken...

8. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

Mar 11, 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    waar kan je die hoeslakentje kopen?

9. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Bij Prenatal zeiden ze juist wel': 'als je een ander hoeslaken dan Aerosleep wilt gebruiken, dan het beste een badstof hoeslaken'.........

Chantalniehof -> overal waar ze aerosleepmatrasjes verkopen, verkopen ze ook de bijbehorende hoeslakentjes. Ik weet het iig van Babydump en Prenatal.

10. saartje32

saartje32 Actief lid

Oct 29, 2007
    287
    0
    0
    Ben hier toevallig gisteren voor weggeweest. Bij de plaatselijke babywinkel zeiden ze dat het Aerosleep hoeslaken het beste is, maar een jersey kan ook. Maar het mocht alleen een jersey zijn.

Ik heb net even op de website van Aerosleep gekeken, maar daar staat alleen dat je een gewoon hoeslaken mag gebruiken. :(
    Dus ik heb de vraag maar per mail aan hun gesteld. Als ik antwoord krijg, zal ik het hier posten.

11. Luanti

Luanti Actief lid

Jan 21, 2008
    154
    0
    0
    Wij hebben ook een Aerosleep aangeschaft, gelijk met de bijbehorende hoeslakens van Aerosleep erbij, omdat dit ongeveer in onze handen werd GEDUWD door de verkoopster.

Nadat ik ze een week thuis had liggen, begon ik er erg over te twijfelen... Het ziet er ten eerste niet uit dat gaatjeshoeslaken van Aerosleep en viavia hoorde ik dat de gaatjes helemaal in het kindje hun hoofd staat na een aantal uren slaap erop.

Daarom heb ik de hoeslakens teruggebracht en omgeruild voor gewone hoeslakens. Nou... er is me zeker 3 keer in de winkel verteld dat dit niet werd aanbevolen en dat het een combinatiewerking is... ik werd er een beetje kriegel van!

Mijn idee: de Aerosleepmatrashoes doet het overgrote deel van het werk en geeft de grootste bescherming, de hoeslakens zullen vast meewerken, maar door een normaal hoeslaken zal ook ademgehaald kunnen worden.

Dus... doe wat je denkt dat goed is!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Mij is ook verteld of de ''echte'' of jersey hoeslakens maar dan alleen jersey

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ok, thx allemaal!
    Denk dat ik gewon is een jersey ga uitproberen!

14. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

Jun 26, 2008
    173
    0
    16
    Hoihoi,
    Ik heb een gewone matras gekocht en een aerosleep matrasbeschermhoes. Bij de Prenatal zeiden ze dat als je NIET voor de aerosleephoeslaken gaat dan beslist voor badstof moet gaan en NIET voor jersey. Weet het nu dus niet meer.
    Miepje, heb jij al een reactie op je mail aan Aerosleep gehad?
    Groetjes,
    Haags Zonnetje

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    misschien even zelf proberen door welke stof je het makkelijkst kunt ademen?

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wij hebben van het weekend aerosleep besteld met hoeslakentjes en zij verkochten het ook eerst met gewone lakentjes. Ze kregen toen op hun donder van de fabrikant met de tip om zelf zo'n lakentje er eens op te leggen en dan je gezicht erop te drukken en kijken of je zelf kunt ademen. Misschien eens uitproberen? Ik heb maar braaf 3 van die aerosleep hoelakentjes besteld.

17. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Dat aero lakentje zit idd vol pluizen, en mn meisje heeft ook de afdrukken op dr hoofd na een slaapje.

Ik heb zelf getest waardoor je het beste kunt ademenen. Heb een gewoon, jersey en badstof hoeslaken tegen mn mond gedrukt en geprobeerd erdoor te ademenen. Mijn bevinding is dat je door een jersey laken het beste kunt ademenen dus die gebruik ik altijd.

18. saartje32

saartje32 Actief lid

Oct 29, 2007
    287
    0
    0
    Ik heb nog geen reactie gehad van Aerosleep zelf :x

Vrijdag zeiden ze bij de Prenatal dat badstof niet mocht. Ik hoor dat toch het meeste, dus ik ga voor jersey.

19. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik zou het aerosleep hoeslaken ook in zo'n waszak wassen (net als bh's en lingerie), het is een tere stof. Denk dat het dan niet gaat pluizen.

20. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Wij hebben ook het aerosleep dekmatrasje, maar bij ons hebben ze niks gezegd over dat er nog een speciale hoeslaken overheen moest. Ik ga zelf maar ff door het hoeslaken op het dekmatrasje ademen en dan kijken welke het beste werkt :)

Share This Page