Magnetronstrellisator

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lady26, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik heb 'm nooit gebruikt... Gaf dan wel bv maar later en nu nog steeds eigenlijk ( gewoonte geworden ) was ik na gebruik het flesje af en vul ik deze met water, speen erin en in de magnetron.. Kookt op deze manier ook supersnel uit.

2. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

Feb 15, 2009
    617
    0
    0
    Zo zei onze kraamhulp het ook!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb wel een sterilisator.
    iedere dag gaan de flesjes erin en af en toe als ze wat dof zien doe ik ze in de vaatwasser en daarna in de sterilisator.
    vind het niet echt een fris idee om ze alleen maar in de vaatwasser te doen, je vieze vleespan ed staan er ook in.

het hoeft tegenwoordig niet meer, tis meer voor je eigen gevoel.

ik vind een sterilisator erg makkelijk, hup alles erin, 8min in de magnetron en klaar.

je kan kijken of je hem echt mist en het dan alsnog kopen als je het nodig vind.

liefs doris

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik heb nu wel een magnetron sterilisator, Bij colin had ik het niet en deed ik het in een pannetje.
    Maar vond dat een hele klus, Nu dus bewust wel 1 gekocht en gebruik hem nu ook voor colin en dan vooral zijn spenen( fles en fop spenen), Want die kunnen niet in de vaatwasser en vind het wel zo schoon. je eigen spullen wil je ook goed gewassen.

5. VeraM

VeraM Actief lid

Apr 22, 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik heb er ook eentje van de Hema, maar ik heb hem nog nooit gebruikt. Kook het uit in een pannetje. Ik gebruik hem niet omdat ik op mijn magnetron niet kan zien hoeveel watt je gebruikt.

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het niet meer sterrilliseren heeft te maken met het opbouwen van weerstand. Uit onderzoek is gebleken dat we alles te proper willen houden, de kans op allergieen ed en spruw juist groter is omdat ze geen weerstand kunnen opbouwen.

Zal morgen eens kijken of ik de link nog kan vinden over het niet meer sterriliseren.

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,810
    4,192
    113
    Onmisbaar dat ding!

8. Ella79

Ella79 Lid

Dec 18, 2008
    68
    0
    0
    Ik had er een voor de magnetron, gratis gekregen bij mijn tommee tippee flessen. Maar toen zag ik deze bij de Aldi
    En dit is geweldig. Straks bij de tweede weer, mijn kindje had ook spruw gehad, en ik gooide er alles in; spenen, fiep, lepeltjes, speelgoed wat er tegenkon. Vond het wel een fijn idee.

Share This Page