hahha lijkt mijn man wel heb het heel vaak dat ik een ijsje wil is alles al weg :x:x en altijd net op de momenten dat je er echt zin in hebt. magnum lust alleen niet, geef mij maar een calippo vind mijn man nog leuk om te zien ook als ik daar aan lik
Hij is gisteren gewoon thuis gekomen zonder magnum! En ik heb nu nog steeds zin in 1 ...ga dan ook straks als ik boodschappen moet doen 1 kopen!
Oh zo lekker die magnums Heb van de week toen ik boodschappen ging doen ,ook een doos magnums gold gehaald. heb voor de zekerheid voor manlief cornetto's meegenomen, zodat die van mij niet opgingen @lovely goed verstoppen vanmiddag
ik heb net de magnum gold gehad, maar ik vond hem tegenvallen, vond hem wel lekker, maar niet dat ik zeg, jeeeeeeeeeh nog 1, nee geef mij dan maar een almond(liefst witte met nootjes)
Shit! Waarom heb ik nou geen magnum gold gekocht...nu moet ik morgen nog 1 halen wil hem namelijk wel graag proeven! Heb vanavond eindelijk genoten van een lekkere magnum almond!
herkenbaar... mijn man had vorige week gewoon het hele stuk brie opgegeten die ik had gekocht om mezelf eens heerlijk te verwennen. Ik lekker broodjes in de oven, sla erop.......zoeken naar de brie, nog een keer zoeken, nog langer zoeken......geen brie!