Ik heb de definitieve aanslag van 2014 ontvangen Daar staat Te ontvangen of te verrekenen 409 Betekent dit nu betalen of krijg ik dat?
Te ontvangen of te verrekenen 409 Het bedrag, of het deel dat overblijft na verrekening wordt overgemaakt op het bij ons bekende rekeningnummer
Wij moesten laatst kot terugbetalen en toen stond er onder aan de brief "te betalen of te verrekenen" en dan het bedrag.
Dan krijg je maar je bent denk ik niet de enige die daar van in de war raakt. Te ontvangen of te verrekenen geeft hier ook wel eens verwarring.
Logisch ook hihi Gebeld ook ivm evt openstaande bedragen En dit ga ik idd terugkrijgen van hun... Das nu weer moie meevaller!
Je moet je niet direct rijk rekenen... want er bestaat nog kans dat ze het gaan verrekenen met openstaande bedragen!!!
Ja mijn partner was echt stellig in zijn mening. Dus hij zei al, damn dat ook nog , dan maar wachten met kamertje zoontje. Dus daarom maar gebeld.
Het gaat eigenlijk om het stukje "te ontvangen" maar dan zetten ze er dat vage stukje "te verrekenen" er bij achter en raak je in de war . Maar ze bedoelen je krijgt, tenzij je nog een schuld bij ons hebt.