Hoera! We hebben wederom een prijs in de Postcodeloterij! Vorige maand werden we verblijd met een giga-prijs van 3 euro. Deze maand hebben we de 'Kanjer Stroopwafelprijs' gewonnen! Heeft iemand een idee wat het inhoudt, behalve een stroopwafel? Groetjes, Spijkertje
kansloos gewoon. Direct win je prijzen als een pak koekjes of een gratis pak melk bijn de c1000. komop he
Bekijk bijlage 56191 Zou je dan deze krijgen? Zijn wel lekker, maar als prijs weggeven... whooptiedoe hihi
dat ze dan als prijs je bedrag waarvoor je meespeelt terug storten ofzo. ik weet niet wat de postcode loterij kost.. mss komt de man die het progamma presenteert langs om samen een stroopwafel te eten hiih
Baden in een bad vol met stroopwafels ? .. Was een goeie geweest voor die malloten bij sex voor de buch .. hahhaah sorry hadden we het toevallig over vandaag Geen idee maar mag aan nemen dat het wel een normale prijs is want het is net zoals Devlishase zegt het zal toch niet zo zijn dat je een gratis stroop wafeltje zou mogen halen want dat is wel heel laag ...
wij hadden vandaag ook een prijs binnen van de postcode loterij... 4 vrijkaartjes voor pony park slagharen...mijn moeder heeft dezelfde prijs...nou we kunnen 2x gaan ontopic: een stoopwafel...ook lekker!
Stroopwafelijs??? Wij hadden laatst nl ijs gewonnen bij de postcodeloterij! Was trouwens wel heerlijk ijs!die dure Ben&jerry heet dat geloof ik.
Gaston Starreveld (of hoe heet die man) komt op de koffie en dan mag jij zelf voor de koffie zorgen en hij zorgt voor de stroopwafels???
wij hebben in januari 2 prijzen gewonnen, kan dat eigenlijk wel? onze postcode cijfers, dus zonder letters erachter daar stonden 2 prijzen bij 1x bioscoopkaarten voor een film 1x ijsprijs. die bioscoopkaarten zijn al binnen, maar over de ijsprijs nog niks gehoord. iemand al eens vaker 2 prijzen in 1 maand gewonnen?
Weet iemand nou al wat het is??!! Mijn schoonvader heeft van de week een kinderboekje gewonnen, helaas weer geen ton hihi.
Ik gok op een thuisconcert van The Amazing Stroopwafels The Amazing Stroopwafels - Biografie (geen idee waar ik die an ken trouwens )
Hoop het niet voor je! Hij staat in ieder geval niet hoog op mijn " daar zou ik nou wel eens een stroopwafeltje mee willen eten" ranglijst