Ik weet dat er al genoeg zijn die dat al eens gedaan hebben. Maar voor degenen die nog nooit iemand van hier in het echt ontmoet hebben...zou je dat willen??? Je mag natuurlijk zeggen wie, maar dat hoeft niet. Of zeg je: ergens zou ik het wel willen maar zal het nooit echt doen.
Ja hoor, gezellig! Je hebt in ieder geval gespreksstof met kids haha! Ik heb geen specifieke mensen die ik wil ontmoeten dus kan je geen naam geven.
zou wel willen, maar omdat ikhier erg anoniem wil blijven net (daarom dat ik ook geen foto's plaats in de foto-topics).
D'r zijn al best een aantal mensen van hier die ik ontmoet heb, maar ik zou er best nog wel meer willen ontmoeten (al vind ik het ook niet erg als dat niet gebeurt). Sommige mensen lijken mij wel gezellig, maar volgens mij wonen de meesten best een eindje bij mij vandaan.
ik ken van hier een hoop meiden persoonlijk. mijn beste vriendin zit hier ook al jaren. er zijn nog wel een paar die ik eens in het echt zou willen mee maken kijken of ze echt zo gek zijn haha
Zeker wel eens gedaan en was ook zeker leuk en leuke meiden, maar ik ben niet zo makkelijk in de omgang om meerdere redenen en dan is het toch makkelijker als je mensen dicht in de buurt hebt bij je die je in het dagelijks leven meemaken en ook beter begrijpen wat je doormaakt meemaakt en hoe je zo geworden bent.
Lastig. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, maar het klikt altijd maar moeilijk tussen mij en anderen. Ik ben vaker naar forummeetings geweest (zoals van scholieren.com en terdiscussie.nl) maar ik heb me groen en geel geërgerd.
Ik zou alle dames van het november 2013 buikjes en 1 t/m 15 november buikjes wel eens willen ontmoeten
Ja hoor, een paar van hier zou ik in het echt wel eens willen ontmoeten, maar vaak is de afstand te groot.
Ja hoor lijkt me leuk, mijn beste vriendin zit hier ook dus ook ik heb al eens iemand in het echt gezien
Was er een paar jaar geleden niet een buggy-wandeling in het Kralingse Bos van aantal moeders van hier?
Ahhh wat lief! Ins'Allah! Ik heb nog nooit meiden van hier ontmoet, wel eens van een ander forum, lang geleden. Maar ik ben ook een beetje een bangerd en vind dat soort ontmoetingen altijd best spannend haha.
Niemand ontmoet, zou dat opzich wel willen.. Maar ik ben niet zo makkelijk in de omgang ben ik bang. Overigens zitten er wel een paar vriendinnen die ik "offline" ken hier op het forum.