Zoonlief is verschrikkelijke mikker Nu was ik in de i.kea en daar plakte zo'n plakvliegje in de wc. Zoonlief was enorm gefascineerd en mooi "binnen de pot gepiest" Vraagje: waar koop je die dingen? heb al een keer gegoogeld op plakvliegje ed, maar vind niks
Toilet Stickers - Gifts, Gadgets en originele cadeau's - Bestel.nl Geen idee zoiets?? We plassen hier allemaal zittend dus nooit overna gedacht maar ik heb gegoogled op stickers voor in de wc pot
thx, amai zoveel. Ga straks eens allemaal bekijken. Zoontje is ook de enigste die staand plast, ML plast zittend. Maar zoontje pakt zijn piemel niet goed vast, en dan is het precies een brandweerslang die totaal loos geeht. LOL
Gewoon zittend leren plassen. In zijn vrouw je later ook dankbaar voor. Hier zit iedereen op het toilet, wel zo fris. Mijn schoonzus laat haar zoontjes ook staand plassen. Ik durf het niet te zeggen tegen haar, maar ze ruiken altijd een beetje naar urine omdat ze op hun kleding morsen.
tja, ik wil ook liever zittend, en wij hebben het hem ook steeds zo geleerd. Ook omdat dit beter is voor blaasontstekingen, ML heeft prostatitis en dit komt mede omdat er steeds beetje urine achterblijft als je staand plast. Maar op school doen ze daar niet aan mee en moeten de jongens rechtop plassen in de jongenswc. En naar mama luisteren is zo "niet cool". De jeugd van tegenwoordig hé.
Ik las de titel alleen nog maar en dacht. Hoe vies is je wc als de vliegen vastplakken haha! Action misschien?
Nee, echt je zou mijn wc eens moeten zien als zoon gepasseerd is, geen vlieg wil daar nog op. LOL Maar ze zijn besteld, het zijn eendjes geworden, ze zijn zwart in de pot en bij warm water (urine) worden ze geel. Blijven wel maar 6 maanden goed (sneu), maar zal er dan nieuwe bestellen Jippie, deze week eens testen dus