7 zangeressen zonder make-up (deel 1) | Q-music Iedereen die jaloers is op 1 van de 7 sterren hier, dat zal dan nu wel voorbij zijn
Haha, jaloers op zo'n ster zijn snap ik persoonlijk niet zo goed? Ik bedoel het is hun enige taak om er goed uit te zien. Daarvoor hebben ze hulp van make-up artiest, kapper, personal trainer, kok, voedingsdeskundige... Ja zo kan ik t ook ...
Ik verschrok me wel bij lady gaga En adele? Ze ziet er zo gewoontjes uit het zou zo je buurmeisje kunnen zijn, echt zo gewoontjes
` Jij en ik snappen dat misschien niet goed, maar hoeveel mensen zijn helemaal wild van een bepaalde 'ster' ?
Het is echt niet normaal wat die mensen allemaal wel niet aan het uiterlijk moet doen, ze zien er zo anders uit! Kwam tijdje terug een foto tegen van Beyonce zonder make-up.. wat een draak!
Dat vind ik van alle make-up-loze foto's. En zo zie je maar weer: het zijn allemaal mensen als jij en ik Wel goed om dit soort foto's te zien. Legt de lat weer wat lager
Ik vind t wel meevallen hoor, zo lelijk zijn ze niet zonder make up. Ja Lady gaga, maar ja dan noem je ook iemand
Wat een verschil zeg, jeempie. Ik gebruik (bewust) geen make-up. Persoonlijke mening dat ik er gewoon goed uitzie zonder. Ik ben niet knap maar ik heb gewoon een gaaf gezicht, mooie grijsblauwe ogen en dat is mij genoeg
Het zijn ook niet echt flatteuze 'zonder-make-up-foto's' Als ze daar ook gewoon lachend op zouden staan, scheelt het waarschijnlijk al de helft, hihi. Maar idd, als je beroep ook met zich meebrengt dat je uiterlijk je image is, doe je daar ook heel erg je best voor (met wat hulp ) Ik blij dat dat bij mij niet zo is!