Mvr. heeft denk ik de verkeerde info gegeven dan. Of mvr heeft het je info gegeven over het dure nieuwe pakket.
Als dat zo wordt dan stap ik over! Dit is namelijk de enige reden waarom ik nog bij Ziggo ben! Heb trouwens nog geen mail gehad...
Weten jullie zeker dat dat 'gratis' bellen echt niet gewoon al in de prijs zat? Wij hebben ook lang Ziggo gehad, en waren bij andere providers, met die 10 euro extra al ene stuk goedkoper uit. Wij gaan nu naar telfort.
Heb het al gevonden op de site: Kan ik mijn abonnement opzeggen naar aanleiding van deze wijziging? De aangepaste tarieven geven u het recht om uw abonnement kosteloos per 31 maart 2014 te beëindigen. Overweegt u om Ziggo te verlaten of wilt u uw abonnement wijzigen? Neem dan contact op met de Klantenservice. Gratis via 1200 (vanaf uw vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 ( 0,10 per minuut).