Mail Ziggo

Discussion in 'De lounge' started by Imensa, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imensa

    Imensa Niet meer actief


    Mvr. heeft denk ik de verkeerde info gegeven dan.
    Of mvr heeft het je info gegeven over het dure nieuwe pakket.
     
  2. consider

    consider VIP lid

    Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    #22 consider, Feb 6, 2014
    Last edited: Feb 6, 2014
    Als dat zo wordt dan stap ik over!
    Dit is namelijk de enige reden waarom ik nog bij Ziggo ben!
    Heb trouwens nog geen mail gehad...
     
  3. Tiinkerbell

    Tiinkerbell Niet meer actief

    Ik zit er ook over na te denken om over te stappen maar geen idee naar wie
     
  4. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Geld dit ook voor contracten die je aan half jaar eerder hebt genomen?
     
  5. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Ik heb het contract pas sinds september... kan ik er dan toch nog onderuit?
     
  6. SuzykeQ

    SuzykeQ Bekend lid

    Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie zeker dat dat 'gratis' bellen echt niet gewoon al in de prijs zat? Wij hebben ook lang Ziggo gehad, en waren bij andere providers, met die 10 euro extra al ene stuk goedkoper uit. Wij gaan nu naar telfort.
     
  7. wondertjenr3

    wondertjenr3 Fanatiek lid

    Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Heb het al gevonden op de site:

    Kan ik mijn abonnement opzeggen naar aanleiding van deze wijziging?
    De aangepaste tarieven geven u het recht om uw abonnement kosteloos per 31 maart 2014 te beëindigen. Overweegt u om Ziggo te verlaten of wilt u uw abonnement wijzigen? Neem dan contact op met de Klantenservice. Gratis via 1200 (vanaf uw vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 – 1884 (€ 0,10 per minuut).
     

Share This Page