Wat mee nemen in het vliegtuig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgende week moeten we 7uur vliegen, gelukkig is de heen reis in de avond/nacht en zijn de kinderen die dag nog naar school geweest en zullen ze wel slapen (slapen erg makkelijk in het vliegtuig).
    Alleen zit ik met de terug reis, wat is handig om mee te nemen zodat ze zich wat kunnen vermaken? Zoon heeft zijn telefoon en dochter kan de tablet gebruiken, maar dat gaat op een gegeven moment ook vervelen denk ik en niet alle spelletjes kunnen ze zonder internetverbinding gebruiken.

Iemand tips? En iemand misschien tips tegen zere oren bij kinderen?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Misschien een kleurboek met potloodjes mee of een kinderpuzzelboekje.

Tegen zere oren kunnen ze op dropjes kauwen. Ik weet niet of oordopjes ook helpen tegen het probleem?

3. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Wij vragen voor mijn dochter altijd bekertjes met natte doekjes aan het cabinepersoneel voor de landing. Weet niet hoe, maar het werkt bij haar tegen de oorpijn.
    Ze moet dan de bekertjes vanaf het moment dat de landing wordt ingezet tegen haar oren drukken en ze daar laten tot we zijn geland...ziet er niet uit maar ze vraagt er elke vliegreis weer om hahahha
    Verder nemen wij voor onderweg ook altijd veel mee: DS-en, boekjes, kleurspullen, laptop met leuke films op een stickje, enz.
    Maar regelmatig krijgen de kinderen ook nog een kleinigheidje van het cabinepersoneel, vinden ze ook altijd erg leuk! Dat doen ze bij zo'n lange vliegreis ook vast wel.
    Succes met de reis!!

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.556
    2.023
    113
    Wij hadden altijd een portable dvd speler mee. Prinsje kon zo ook zijn eigen films kijken.

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.556
    2.023
    113
    Je hebt speciale oordopjes voor het vliegen, volgens mij van earplanes

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bedankt voor de tips!

Laptop nemen we denk ik niet mee op vakantie, aangezien we hem verder niet nodig gaan hebben.
    Heb nu lijstje:
    Potloden +tekenschrift
    Speelkaarten
    Mini mens erger je niet
    Tablet
    En zoon dan zijn telefoon

Earplanes ga ik eens op zoeken. Zoon heeft enorm gevoelige oren en dus altijd enorm last tijdens het vliegen.

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.556
    2.023
    113
    heb even gegoogled, zijn idd earplanes.
    Je hebt ze voor kinderen en volwassenen. Ik heb ze zelf ook, ik kan niet zonder!
    Ze worden volgens mij ook verkocht in het vliegtuig, op Schiphol en bij de drogisterijen.

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Afhankelijk van de leeftijd ... Een paar kleine dingen die ze kunnen uitpakken?
    Of een mini-Lego-doosje?

Vergeet de opladers van telefoon en tablet niet :)!

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als je zo lang vliegt hebben ze volgens mij ook van die televisie schermen in de stoel voor je. Hierop kun je films kijken en spelletjes spelen.

Deel Deze Pagina