Automatisch bericht

Discussie in 'Over deze site' gestart door Katootje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Berichtjes bij reaktie's op een onderwerp...
    Die berichtjes komen de laatste dagen wel heel laat binnen. Soms pas na uren?
    Vaak ook meerdere over een onderwerp terwijl ik de hele tijd daar niet meer ben geweest? Dat moet dan toch tot een beperkt blijven?

Weten jullie het? Ik niet.

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat kan aan jou provider liggen :) maar zeker niet aan de server waar het forum op draait

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Wanneer je je hebt geabonneerd op een onderwerp blijf je altijd een email krijgen wanneer er een nieuwe reactie is in het desbetreffende onderwerp. Maakt dus niet uit of jij er nog naar kijkt of niet.

Wil je geen mail meer ontvangen over een onderwerp dan kun je klikken op de link: 'Geen abonnement meer op dit onderwerp' onderaan het onderwerp.

Mails verzonden door het systeem n.a.v. een reactie in een onderwerp waar jij op geabonneerd bent kunnen een aantal minuten later aankomen na het plaatsen van de reactie maar geen uren.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    daar gaat het na mijn idee niet om Jan :) gaat om de snelheid dat zij een waarschuwing krijgt

of zit ik nu helemaal fout? :)

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Dat weet ik,
    Het duurt alleen uren voor ik de berichtjes krijg. Daarbij komt dat wanneer ik mijn PC om 22.00 uitgooi en er nog tig berichtjes worden geplaats in b.v. 30+ en zwanger worden, ik hier ook tig berichtjes van in mijn mailbox krijg? Dat hoort er toch maar 1 te zijn? Per topic dan.

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb de laatste tijd dat ik juist helemaal geen berichtjes ontvang over een onderwerp waar ik een abonnement op heb! Het kan zo zijn dat, dat hetzelfde is als bij Katootje, dat ik ze dus later wel zou krijgen maar ik heb daar het geduld niet voor om toch niet even tussendoor op het forum te kijken!
    Dus dan ligt het aan de provider?!?

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Nee dat kan niet aan je provider liggen .. het kan wel zijn dat er bijvoorbeeld een keer storing is bij je provider en dat ze het mailtje later afleveren maar dat kan niet standaard zo zijn.

Wanneer er gereageerd wordt op een onderwerp checkt het systeem automatisch wie hij een mailtje moet sturen en wanneer hij bijvoorbeeld 100 mailtjes moet versturen kan het zijn dat er iets vertraging is in de verzending maar je moet het mailtje altijd binnen krijgen.

Het mailtje verdwijnt niet in je spambox ?

Lotte.

Deel Deze Pagina