Wij hebben vorig jaar een boom gekapt in onze tuin. Nu staat er nog een stukje van de stam.. Met allemaal nieuwe takken die eruit groeien. Nu willen wij de stam gewoon laten zitten ( zo.n 50cm boven de grond) en willen wij hier wat uit kappen zodat het een stoeltje word. Hoe kunnen wij de boom het beste dood laten gaan? Zodat er geen nieuwe takken meer uitgroeien?
de takken laten uitgroeien totdat er bladeren opzitten en dan er roundup puur op smeren. liefst bij droog zonnig weer
Uhm, olie erin laten lopen? Dat komt ook in het milieu en is echt heel slecht! Er worden gelukkig genoeg milieuvriendelijkere alternatieven genoemd . Succes!
Persoonlijk zou ik de boom eruit halen met wortels en al en dan het stoeltje maken en evt lakken of iets. Soms blijven bomen hardnekkig groeien namelijk en zo ben je er zeker van dat hij niet meer verder groeit
zielig man weer zon topic..... ik neem een boom en een paar jaar later issie niet meer welkom.....net als poeze en hondenbeesten.. heb je echt alles al geprobeerd? liefde geven, op takke-training, en heeft ie wel zijn eigen plekje? nou sterkte........ maar ik maak wel een melding hoor als je hem vergiftigd. sorry..... even telefoonnummer van het AMB zoeken
Pff muis, ik dacht echt dat je serieus was! Bij de eerste 2 regels riep ik 'Dat meen je niet!'.. Toen zag ik de 3e regel