weten jullie waar ik een leuke skinnu jeans kan vinden voor mijn meisje, maat 80/86. Misschien een linkje erbij als je hebt?? alvast bedankt.
Ik heb een skinny van Vingino in maat 0, dat is maat 80. Het is een model van de collectie van deze zomer, en hij is echt mooi strak, maar wel met stretch zodat ze er wel goed in kan bewegen. Volgens mij had Retour ze ook. Heb even geen link, sorry!
Ik heb vorig seizoen bij prenatal eentje gehaald, maat 74 en maat 80, dus die zou er in 86 ook moeten zijn, als ze ze dit seizoen weer in de collectie hebben. Was ook maar iets van 18 euro geloof ik
O, ik bedenk met net ineens dat ik twee skinny's van Vingino heb, ik heb ook een "spijkerlegging" zeg maar, in lichte spijkerstof. In de uitverkoop betaal je voor die Vingino nu net zoveel als de gemiddelde H&M broek
Je zou een skinny van de H&M kunnen proberen, de jeans zijn daar nu met 5 euro korting en met de kortingscodes was ik vandaag voor 21 euro klaar voor 2 broeken. Hier zijn ze nog wel ietsje te groot.
zara zit hier helaas niet in de buurt. Ik ga nog wel even bij een grotere hema in de buurt kijken. Iemand nog meer leuke adresjes voor een skinny??
Waar niet Ik kom echt alleen maar skinny jeans tegen .. H&M, WE, Name-it ... WE maat 92 valt trouwens erg klein uit maat 86..
haha, dan kijk ik ws niet goed. Moet ook zeggen, dat ik dichtbij een kleine stad woon, als in breda ben is er al meer keuze. Maar ja om daar steeds heen te rijden als je een broek voor de kleine nodig heb??? WE vind ik echt een superleuke winkel, maar ze hebben hier alleen jongens en mannen.
Zag vandaag bij de C&A ook allerlei skinny-jeans. Weliswaar de meeste pas vanaf MT 92, maar ze lijken vrij klein te vallen...
Had het er van de week nog over hier op 't forum, dat er voor meisjes zoveel strakke modellen zijn bij H&M!
Ik heb voor mijn zoontje een leuke skinny van Benneton gekocht (bij V&D), en volgens mij hadden ze ook leuke voor meisjes.
haha nee dat vroeg ik niet. Voor mijzelf vind ik ze ook vreselijk. No way dat ik daar ooit in ga lopen, maar voor die kleine vind ik het wel heel stoer met een tuniekje erop en dan in d'r laarsjes. Dan moet ik de h&m maar eens een bezoekje brengen, online al gekeken, maar daar stond bij 80/86 niks bij. En 86 is bij h&m echt nog aan de ruime kant. edit: Ik zie nu dat de meisjesmaten ook vanaf 86 gaan, dan die maar eens proberen.
Past wel hoor .. Elle heeft er ook 1 in de kast van de WE ze is nu denk ik 80 cm broekspijpen iets omslaan maar dat zie je toch niet in haar laarzen :marlinde: