Tips gevraagd stoel babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sheila82, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

We zijn nog op zoek naar een leuke fijne stoel voor in de babykamer.

In de kamer van Demi staat ook een stoel, die wordt nog veel gebruikt dus die laten we daar staan. Is een hele leuke en erg fijne stoel..die hebben we toen eens bij Leenbakker gekocht, was de laatste toen (in d e aanbieding')dus kunnen daar denk ik niet meer aankomen..(al kan ik altijd informeren).

Wat voor stoel hebben jullie in de babykamer staan? En waar en voor hoeveel heb je deze gekcoht?
    Alvast bedankt voor de tips!

Oja, zie wel leuke modellen staan van riet ofzo, maar vindt die kleur riet niet mooi, schijnbaar kun je riet niet goed verven helaas...of heeft iemand hier ervaring mee?

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hai, ik heb voor 25 euro op marktplaats een heel fijne en mooie schommelstoel gekocht. misschien staat ie op de foto's van ons kamertje erbij (zie album).

goedkoop en ideaal, want ik vind schommelen erg fijn zelf, en ik denk de beeb ook wel. past bovendien perfect bij ons spijlenbedje, helemaal dezelfde stijl.

riet verven is inderdaad lastig, maar met een spuitbuf verf gaat het vaak prima! wel even twee laagjes doen, want vaak dekt het de eerste keer niet helemaal goed. enne... da's vaak wel échte verf, dus dat mag jij nu niet doen. uitbesteden aan je vent dus!

succes! :)

3. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Wij zijn ook nog zoekende naar een leuke stoel. Hij moet vooral lekker comfortabel zijn zodat ik lekker met onze kleine kan zitten.

Marktplaats houden we daarom goed in de gaten......Veel leuke spullen te vinden daar!

4. Sheila82

Ik kijk inderdaad ook veel op marktplaats! Misschien dan toch met een spuitbus gaan proberen, nouja, mijn man dus :)
    Ik blijf sowieso uit de buurt van alle verf :) (we zijn pas verhuisd en er is dus ook geverfd, ik ga dan met ons dochtertje weg en zorg dat er goed gelucht wordt)

Maar een schommelstoel is ook erg leuk ja, maar vind die soms nog best duur tweedehands.

Maar bedankt, ik houd mp in de gaten!

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hoi,

Wij hadden bij IKEA een geweldige stoel gezien, de EKTORP MUREN relaxfauteuil, zit zalig! Link: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70106932
    Helaas paste deze niet in onze kinderkamer :(
    Nu hebben we een POÄNG (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59840156) en die bevalt ook prima. Zit goed en je kunt er een beetje mee schommelen. Prijzen variëren, ligt eraan welk materiaal je kiest en welke kleur. Wij waren voor de hele stoel (onderstel + bekleding) 79 euro kwijt. We gebruiken hem nu trouwens nog niet veel, voeden doen we op bed of beneden. Maar het lijkt me als ze wat ouder is wel handig met voorlezen.

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Wij hebben ook een schommelstoel, deze komt van mijn oma. Ik denk dat ze bij IKEA ook wel lekkere stoelen hebben, mocht je iets nieuws zoeken.

7. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Wij hebben ook de Ikea poang stoel en die bevalt super.
    Hij is heel flexibel, dus je kunt er een beetje mee schommelen.

8. Jessica1987

2 feb 2009
    9
    0
    0
    Zevenaar
    Bij de woonexpress heb jij een leuke schommelstoel € 89. Wij hebben hem zelf ook staat erg leuk op de babykamer.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier de ektorp tullstra - wij hadden niet zo veel ruimte en ik wilde perse een stoel met hoge leuningen voor het voeden, daarom vielen veel anderen af. Maar deze is ideaal. We gebruiken hem nu nog iedere ochtend met het voeden. Of om haar te troosten weleens als ze eigenlijk hoort te slapen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09840106

10. Sheila82

De ikea poang stoel vind ik zelf ook erg leuk maar mijn man vind het helemaal niks helaas....heel veel stoelen vind hij niet leuk...lastig dus..

Maar een schommelstoel vindt hij geloof ik ook wel leuk.

Die van de woonexpress is erg leuk en niet duur..ik ga mn man eens vragen of hij die ook leuk vindt!

liefs
    Syl

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hier ook een schommelstoel van marktplaats voor 25 euro!

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hebben voor weinig geld een schommelstoel van mp gehaald en geverft

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben de Lillberg. Hij past helaas niet in de babykamer, maar staat bij ons op de slaapkamer. (Waar onze zoon ook slaapt, dus dat is eigenlijk wel handig.)

Ik heb hem via marktplaats tweedehands voor 25 euro gekocht: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39839804

14. Sheila82

Nou....die schommelstoel vond mijn man ook al niks...is niet handig zegt hij omdat je er meer ruimte voor nodig hebt omdat het dus schommelt en niet tegen de muur aan kans taan...
    Die lillberg had ik inderdaad ook gevonden en .....je raad het niet maar mijn man vind die ook leuk! Alleen hij is inderdaad wel wat groot...
    misschien dat ik de stoel toch maar van demi op de babykamer zet en zo´n groet leuke zitzak voor op haar kamer zet, die vind ze wel leuk en het zit ook lekker!

Deel Deze Pagina