maak me nu toch wel zorgen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Moosie, Nov 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moosie

Moosie Lid

Aug 11, 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Heb de hele dag al krampen in mijn buik. Was tevens ook al 4 dagen naar de wc geweest. Vandaag al 3 keer. Dus misschien is dit het ook wel. Mijn schaambeen doet zeer en het steekt door me hele buik en maag heen. Ook een zware rug. Misschien komt het ook wel dat ik het te druk heb gehad. Heb overigens nog wel wat gevoelige borsten maar niet zo erg meer als het is geweest. Ben ook nog zo moe. Heb ik te weinig rust gehad vandaag, of me gewoon te druk gemaakt. Wat is dit allemaal? Kan wel janken! Maar dat zullen de hormonen wel zijn denk ik dan. Als het maar goed blijft gaan en de zwangerschap niet weer eindigt in een miskraam.....

2. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Er staat al zo veel geschreven hier op de forum over dit onderwerp. Dat geeft al aan hoe vaak dit wel niet voorkomt. Ik heb dit ook vanaf 3 weken tot aan 7 weken last van gehad en nu soms nog. Ik maakte me ook enorm veel zorgen. Zelfs bij dokter geweest hiermee en ook keer verloskundige gebeld. Beide zeggen dat dit alleen maar goed is. Je baarmoeder is nu aan het groeien en dat zorgt ervoor dat de banden worden opgerekt. Wat je voelt is dus een soort van spierpijn. Zolang er geen bloedverlies bij is, moet je je geen zorgen maken. Je weet nu dat je lichaam heel hard aan het werk is om je baarmoeder klaar te maken voor je kindje... succes verder met de zwangerschap en niet te veel zorgen maken.. echt niet doen hoor! Kan ik gemakkelijk zeggen, weet precies wat je voelt!

3. kimberly83

kimberly83 Actief lid

Sep 24, 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    vraag een echo aan met 7 weken kunnen ze al een hartje zien kloppen

succes ermee

4. Moosie

Moosie Lid

Aug 11, 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Volgens mij heb ik gewoon ook last van mijn darmen gehad. Ben gisterenavond nog 2x naar de wc geweest en vanochtend ook al twee keer en de kramp is weg. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Wel bel ik nog even met de vk want ik ben te te te moe. Misschien dat ik dan even mijn ijzergehalte kan laten meten en mijn verhaal kwijt kan. Dan voel ik me vast nog rustiger. Heb volgende week vrijdag (met 8 weken) al een vroege echo. Duurt me alleen te lang.

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Pffff, ik heb ook zo'n buikpijn. Zal dan ook wel mijn baarmoeder zijn denk (en hoop) ik. Heb er geen bloed bij, dus das mooi.
    Maar erg vervelend is het wel, dit is nu de vierde dag dat ik het heb en zo te lezen kan het dus ook nog wel een aantal weken doorgaan.

Nou ja, het is voor het goede doel zullen we maar denken.

Groetjes Miep

Share This Page