Overzicht - Tuunte Fashion BV MAILLOT PANTY :: KIDS :: Beenmode online; legging, maillot, sokken en kousen! Hier verkopen ze dat merk ook: HOME
Hennes heeft knalrode voor 3,95, staat bij babymeisjes t/m 92. Ik vind Hema op het moment ook niet zo. Zeeman vind ik pillen en Ducky Beau ook. Voor de rest Mim Pi, Action heeft heerlijk warme en leuke thermomaillots, V&D, Wibra, Bertus ten Hoor.
Bij ter stal! Daar hebben ze vaak leuke maillots! Zelf vorige werk nog fuchsiaroze en een felrode gekocht.
Ik heb hele wintercollectie van beebielove geweldig merk, en super kwaliteit. Nummer16, living for kids en kixx verkopen ook beebielove
even iets anders, maar hebben jullie ook altijd zo'n probleem met de maten? zeeman koop ik wel eens maillots maar standaard een maat kleiner. Me dochter heeft nu maatje 80 (sommige dingen 74) maar bij zeeman maillot maat 62/68 is haar maat daar. zo stom. H&M en hema zijn wel gewoon goed qua maat. Laatst 1 van de prenatal 74-80 en deze was gewoon veels te klein.. zo frustrerend