Heb er zin in.Vanaf woensdag ga ik beginnen met het cambridge dieet.Na mijn bevalling al 17 kilo kwijt ,maar de motivatie laat me in de steek.Vandaar dat ik het nu zo ga proberen.Mensen met goede of slechte ervaringen laat het weten!! Ik moet er nog ruim 25.
Er is in de algemene clubs een topic hier over!!!! Ik heb hetzelf gedaan, maar ik ben zelf flauwgevallen en kwam aan het overgeven van dat spul...dus moest ik ermee stoppen! Succes, je bent al een heel eind! Liefs Loesie
Ik heb het een keer gedaan, aantal jaren geleden. Heb 't 2 weken volgehouden, tot ik 's nachts wakker werd omdat ik zo'n zin had in een plak brood.. Terwijl ik haast nooit brood at.. Toen maar snel weer normaal gaan eten dus! Toch zit ik er nu weer over te denken om het weer te doen, maar dan iets minder streng.. Maar ben er dus nog niet helemaal over uit. Moet hier iig ook genoeg kilo's kwijt! Veel succes iig, hoop dat 't goed gaat!
Ik heb het gedaan. 40 kilo kwijt. Heb het ook lang volgehouden omdat dit voor mij de laatste oplossing was. Als dit me niet zou lukken zou ik het operatief gaan laten doen. Ik heb het vanaf begin november tot april gedaan. En ook ff de 800 omdat ik ook weer ff gezellig aan tafel wou zittten met mijn mannetje. En trouwens allen kilo's zijn er nog steeds af!!!!!!! En ik raad aan om ook al lukt het niet meer helemaal met het dieet dat je gaat afbouwen en plaats van plats bom te stoppen dan heb je zo veel meer kans dat te kilo's er af blijven! Als je nog meer wil weten mag je me altijd pben!
Jeetje wat knap van je!!Ik heb alleen een probleem,over 6 weken is her kermis bij ons en ik kan alles laten staan weet ik van mezelf maar dan wil ik toch echt 3 dagern aan het bier.Ik kan me voorstellen dat mensen nu denken begin er dan niet aan..Maar de kermis is in mijn oude dorp waar ik weer heel veel mensen spreek en ik heb hem de laatste 4 jaar moeten missen ivm zwanger zijn en baby,s.Dus ik ben nog aan het twijfelen.Zaterdag hebbebn we meteen familiedag dus dat wordt mijn eerste test!!Nou vanavond dus gesperek met de consulente en dan morgen aan de slag..
Ik heb het ook meerdere keren gedaan maar ik hield het niet vol. Ik snakte naar echt eten. Maar ik sta wel helemaal achter dit dieet. Ik was in 3 weken 10 kilo kwijt en toen kon ik niet meer. Ze zeggen dat je moet afbouwen en dat moet je ook zeker doen! Ik ben alleen een uitzondering op de regel. Ik ben niet aangekomen.
Ik ben er in 5 weken 10 kilo mee afgevallen, Ik doe wel de 500 maar niet zo streng als zou moeten. Als ik een boterhammetje met de kids wil eten, dan doe ik dat. Als ik 's avonds een bord warm eten samen met mijn vriend wil eten doe ik dat ook. Het gewichtsverlies gaat daarom nu erg gestaag maar ik val nog steeds af en daar gaat 't om! De eerste 2 weken heb ik heel streng gecambridged en ik vond het goed te doen. Succes er mee!
Ik begin ook morgen met CB! Ben dus heel benieuwd hoe het zal gaan. Wat voor mij ook belangrijk is is de begeleiding die je krijgt. Succes! xx
Kan je dan niet beter de 800 doen? dan kan je mee eten en gewoon brood eten Ik ben zelf op 22maart begonnen, 10kg in totaal kwijt geraakt en heb mn 3 weken afbouw achter de rug, zit nu in mn opbouw. Het gaat super moet ik zeggen, hoef nu geen shakes meer of andere producten van CB moet het nu zelf in de hand houden, heb nog wel 3 weken lang elke week een controle.